Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“.

Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването.

Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва в тегленето на наградите – общо 50 двойни билета за грандиозния финал на шоуто, който ще се проведе на Националния стадион „Васил Левски“ на 18 май 2025 г.

Допълнителна информация за промоцията можете да откриете на сайта на банката.

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай