В стремежа си да направим системата ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank” още по-полезна и лесна за работа за всички Вас – нашите клиенти – разработихме изцяло нов дизайн. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти.

home page Екраните представят информация за нашия демо потребител. Показаните в тях данни са тестови.

Новият дизайн е изцяло ориентиран към потребителите. В него заложихме на интуитивно меню, нови функционалности, богата справочна информация и удобна навигация.

Запазихме познатите Ви до сега функционалности, като ги допълнихме с нови възможности. По много по-лесен и удобен начин ще получавате справочна информация по Вашите сметки, карти, депозити или кредити. Ще плащате битови сметки и местни данъци и такси много по-бързо и лесно.

Само с няколко клика вече можете да прехвърляте средства между Ваши сметки в Банката, ще можете да захранвате сметки, да погасявате кредитни карти или кредити, или да прибавяте определена сума по Вашите депозити.new_transfer

Вече можете да управлявате началния екран и да го персонализиратеSettings спрямо Вашите предпочитания. От  меню „Настройки” изберете „Управление на модули” и можете да персонализирате началния екран, като изберете кои модули да са видими за Вас на основния екран. Например, ако най-често преглеждате движението по Вашите карти, състоянието на разплащателните Ви сметки и наличността по депозити, изберете: „Карти”, „Сметки” и „Депозити”. Така при всеки вход в системата бързо и лесно ще виждате информацията в избраните от Вас модули.

За вход в системата се запазват старото Ви потребителско име и парола.

За Ваше удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.

Новата „Моята Fibank” вече е на Ваше разположение, за да направи ежедневното Ви банкиране още по-удобно и приятно!

Ще се радваме на Вашата обратна връзка  - споделете с нас какво Ви харесва или не, къде срещате трудност или пък коя функционалност Ви е най-полезна. Нашият екип е на разположение, за да отговори на всички Ваши въпроси.  :)

Приятно банкиране!

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

    1. Здравейте, Петър, Банката предоставя опции за дистанционен достъп до услугата посредством мобилно приложение. Съветваме Ви при работа с ОС Android да използвате именно приложението ни. В него ще откриете и функционалностите на моята Fibank: превод между собствени сметки, плащане на битови сметки и услуги, подробни справки, отчети и т.н. Интуитивното меню на приложението Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Ако имате нужда от съдействие с насоки за работа през приложението, не се колебайте да ни пишете :) Тази статия също ще Ви бъде полезна. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,
    Поздравления за успешното стартиране на Новата "Моята Банка", макар и от втория опит.
    Успях да прегледам не много обстойно цялата функционалности и мога само да поздравя целия екип участвал в разработването и реализацията. Останах и приятно изненадан от актуализацията и на мобилната версия, като сега функциите от "Моята Банка" са пренесени и в мобилното приложение(примерно Комунални плащания).
    Ето и няколко проблема, с които се сблъсках:
    1. Комунални плащания: При редакция на "псевдоним" на абонатна сметка от мобилното приложение тя се редактира успешно, след което при повторното и избиране екрана "Преглед абонатна сметка" е празен. В "Моята Банка" всичко изглежда наред и там може да се преглежда тази абонатна сметка Това се само след редакция. За останалите "абонатни сметки" всичко е наред. Моля да проверите дали това се е случило инцидентно само при мен или е така при всяка редакция от мобилното приложение. Ако имам възможност ще редактирам и други абонатни сметки.
    2. Комунални плащания: Какво се случва с "история на плащане" на извършените плащания до този момент. Ще бъдат ли прехвърлени записите в новата система, защото в момента няма данни за извършени плащания за изминал период?
    Поздрави и с пожелания за редовно и функционално развитие на "Моята Банка", мобилното приложение и да не забравяме "Виртуалния Клон"

    1. Здравейте :) Благодарим Ви за споделеното мнение и както виниги подробната обратна връзка :) По т.1 - има подобен проблем с това, който е установен още вчера. Колегите работят по отстраняването му. По т.2 - можете да получите историята на плащанията, като се свържете с колегите от Онлайн банкиране на имейл: my.fibank@fibank.bg. Желаем Ви приятно банкиране! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Ще има ли възможност за плащане на битовите сметки през приложенията за телефони?

    1. Здравейте, г-жо Бъчварова, от вчера имаме нова версия на приложението с възможност за плащане на комунални услуги. Проверете за ъпдейт :))) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай