Моята Fibank е услуга за електронни справки и е един от начините да направим банкирането Ви приятно и удобно. На адрес my.fibank.bg от всеки компютър с достъп до интернет можете да следите наличностите и движенията по своите сметки, плащанията с дебитни и кредитни карти, салда по сметки и др.

Услугата съвсем скоро подслони и още една функционалност. През Моята Fibank вече можете да плащате сметките за вода, ток, парно, телефон, интернет, кабелна телевизия, както и задължения към други регистрирани търговци.

В навигационната лента ще откриете менюто „Плащания”.

В навигационната лента ще откриете менюто „Плащания”.

Там можете да добавите битовите сметки, да следите задълженията си по тях и да ги плащате с карта или сметка във Fibank. Можете да получавате известия, когато имате нови задължения. Можете да настроите системата така, че да Ви уведомява също за всички успешни и неуспешни плащания. Има възможност и за еднократно плащане на комунални сметки, без да ги регистрирате в системата. Плащането на битови сметки през Моята Fibank е без такса. Такса от 0.10 лв. се дължи единствено при регистрирането на нова сметка.

Имали сме случаи, когато наши клиенти искат да получат информация за сметките си, не са регистрирани за Моята Fibank, но се намират в чужбина, а потвърждението на регистрацията от там е сложно.

Имаме изненада за тези клиенти, които все още не ползват услугата Моята Fibank. Регистрацията си можете да потвърдите автоматично, без изобщо да посещавате клон на банката. За целта е нужно да направите онлайн регистрация, в която да въведете данни за своя кредитна или дебитна карта, издадена от Fibank. Таксата, която ще се начисли, е еднократна – 0.10 лв. Така можете да активирате Моята Fibank и от чужбина и да направите нужните справки лесно и удобно. Разбира се, остава възможността да потвърдите регистрацията си и на място в клон на банката.

Поздрави от целия ни екип!

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Здравейте, Петър. Това се изписва при временна комуникационна грешка. Не е повод за притеснение и вече всичко би трябвало да е наред. Поздрави!

  2. Какво е значението на грешка: EL-0294

  3. Здравейте, г-н Кордов, За да регистрирате картата си успешно за услугата, е необходимо след въвеждането на данни за картата от екрана "3D Сигурност на карти" да изберете отново съответния линк - "Регистрирай Visa" за картите Visa и "Регистрирай MasterCard" за MasterCard и Maestro. Това е описано на стр. 20 в указанието за работа с Моята Fibank. На следващия екран ще преминете през съответните стъпки по определяне на 3D паролата за картата. Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Лек и успешен ден!

  4. @Customer Support
    Направих успешна онлайн регистрация, опитах се да регистрирам картатата си за услугута 3D Сигурност 2пъти- не се получи, опитах да активирам от менюто Плащания - Комунални услуги, не се получи и се отказах, защото ,при всяко попълване на данните от екран 24, ми се удържаше такса от 0,10ст. без да бъде активирана услугата.
    Ако го извърша още няколко пъти, само ще ми се удържа такса без успех.
    Затова, защо ако някоя услуга не се активира в Моята Fibank, при многократно изпробване за активацията и, продължава да се удържат такси. Може и аз да греша някъде, но това би трябвало да сторнира удържането на таксата.

  5. Здравейте, Дамян! Можете да регистрирате и абонатни сметки на името на друг титуляр, но Вие ще бъдете платецът по тях. Поздрави!

  6. Между другото, необходимо ли е сметката по която има задължение към търговец, да се води на твое име.
    Или, титулярът на дебитната карта и лицето, което има задължения към търговец, да им съвпадат имената.

  7. @Customer Support: Благодаря! :)

    Съжалявам за несправедливото обвинение!!!

    Лицето за порицание наистина се оказа Близу :)

  8. Здравейте! @Костадин Башев и Дамян: Тази функционалност е налична само в "Моята Fibank". Регистрацията за нея е лесна и не налага посещение на клон или офис на банката. @Петър: Можете да заплащате сметки и директно от банковата си сметка, и чрез дебитна или кредитна карта. Във всички случаи не се начислява такса. Плащанията с кредитна карта през "Моята Fibank" се отчитат и за тях получавате CashBack бонус точки. @Любомир: Някои търговци отказват да приемат заявка за добавяне на сметка, ако няма задължение, очакващо плащане. Т.е. ако наскоро сте покрили задължение към някой търговец, е възможно да не можете да добавите сметка до момента, в който не се появи ново задължение. Идентификацията в "Моята Fibank" е необходима единствено при промяна на параметри в системата. В рамките на една сесия, т.е. между един вход и изход от системата, е достатъчно да въведете веднъж данни от своята карта. Поздрави!

  9. Подкрепям Kostadin Bashev. Тази функционалност, трябва да я има и за клиентите на ВБК.
    А не, да трябва да правим и регистрация в Моята Fibank.
    Защото във ВБК се извършват и активни операции, каквито са плащането на битови сметки, а не само информационни както са в Моята Fibank.

  10. Що за малоумно решение да се минава през "Идентификация на потребител" когато "Временно не може да се добави сметка ... моля опитайте по-късно" ??? Нали като опитам 50 пъти ще бъда таксуван 5 лв за този дето духа!

Коментирай