Издайте детска или тийн дебитна карта на своето дете от Fibank и имате шанс да спечелите пълен годишен абонамент за онлайн образователната платформа Уча.се! В нея учениците от 1 до 12 клас могат да открият видеоуроци, поднесени на разбираем и интересен за тях език.

Финансовото образование на децата е един от най-ценните уроци, които могат да получат от своите родители. Ето защо ние от Fibank разработихме за тях специалните дебитни карти, подходящи за деца и тийнейджъри. Те обхващат две възрастови групи – за деца от 7 г. до 13 г. и за тийнейджъри на възраст между 14 г. и 18 г. С тях детето има възможността самостоятелно да тегли пари на банкомат и да извършва разплащания, като в същото време родителят запазва контрол на направените разходи и избира какви лимити да зададе. Също така може да получава имейл известие за всяка авторизация с картата. Тя се издава към сметка на родителя, като той превежда желаната от него сума.

При картите за тийнейджъри (14-18 г.) Fibank е разработила и възможности за определено ниво на самостоятелност. Например със съгласието на родителя сметката и картата да бъдат издадени на името на детето. Към това се добавя и възможността за пазаруване в интернет, издаване на дигитална карта за бързо и лесно пазаруване само с телефон, както и специална спестовна сметка "Smart Teen", в която детето може да спестява своите свободни средства.

До навършване на пълнолетие на детето, този тип карти и сметки са изцяло освободени от такси, както за издаване и поддръжка на карта, откриване и поддръжка на сметка, така и за извършване на разплащания и теглене на пари.

Сега с кампанията на Fibank “Back to school”, към всичко това се прибавя и възможността 50 потребители, регистрирали детска или тийн дебитна карта на своето дете, да спечелят и пълен годишен абонамент за онлайн образователната платформа Уча.се! Всяка седмица до 31 октомври на случаен принцип ще бъдат определяни по 5 печеливши.

Христо Христов

Христо е Мениджър „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай