В 13‑ото издание на престижния конкурс „Най‑добра българска фирма на годината“, организиран от Първа инвестиционна банка (Fibank), бяха отличени компании, които не само демонстрират устойчив растеж, иновативност и брандова сила, но и показват готовност да превърнат историческата стъпка към еврозоната в конкурентно предимство. Конкурсът, провеждан от банката, има за цел да обърне общественото внимание към добрите бизнес модели и фирми с потенциал за устойчиво развитие.


Тази година темата бе особено значима _ присъединяването на България към еврозоната изправя компаниите пред нови реалности: по‑силна интеграция в европейските пазари, повишена прозрачност, възможности за износ, но и изисквания за адаптация.

Победителите

В категория „Средна и голяма фирма“ призовете са взети от:

Линкин ООД (Пловдив) - водещ производител на PVC и алуминиеви профили под марка „Profilink“

Бултекс 99 ЕООД (Пловдив) - специализирана в производството и дистрибуцията на професионално защитно облекло и лични предпазни средства.

ЗИВ ЕООД (Варна) – голям производител на захарни и шоколадови изделия, с развита търговска мрежа.

Публиката, която гласува определи за свой фаворит Балев Корпорейшън от град Варна - производител и износител на ароматизатори под марка „Ареон“, с дейност и в био продуктите и търговията.

В категория „Микро и малка фирма“ победител стана Динас АД  от град Сливен - добив и преработка на кварцит за огнеупорни материали. Сред подгласниците са варненската 4М Енерджи ООД и търговищката Глобал Тубер.
Наградата за женско предприемачество получи г-жа Антония Панайотова‑Павлова - собственик и управител на „Тонис Декор“, с богат опит в търговията с мебели и декорация, включително онлайн.

Тези отличия не са просто признание за добре свършената работа - те са поредното доказателство, че българският бизнес е в състояние да се адаптира към новите икономически реалности. В условията на предстоящото въвеждане на еврото, компаниите трябва да има гъвкави процеси, устойчиви финансови модели и международна визия.

 

Христо Христов

Христо е Заместник-директор „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай