Наскоро ви представихме новостите около нашия Виртуален клон, както и новата услуга Телефонно банкиране. Днес пък ще ви разкажем повече за предимствата на всяка една от услугите за дистанционно банкиране – Моята Fibank, Виртуалния клон и Телефонното банкиране. С тяхна помощ можете да извършвате повечето банкови операции, без да е необходимо да посещавате клон на банката.
С Моята Fibank можете да проверявате салдата и движенията по своите сметки по всяко време и от всеки компютър с интернет, дори и за изминали периоди. Удобно можете да преглеждате всички плащания със своите карти – и дебитни, и кредитни. Услугата лесно може да бъде настроена така, че да ви изпраща на мейла отчет всеки ден. По подобен начин ще получавате и месечното извлечение за своята кредитна карта, вместо да я очаквате в хартиен вид по традиционната поща. Така с един преглед на електронната поща сутрин ще знаете с какви средства разполагате. Моята Fibank е напълно безплатна, а за да се регистрирате, е достатъчно да попълните формата за регистрация на https://my.fibank.bg и да я потвърдите на място в клон на банката.
Услугата е особено полезна в случаите, когато нямате възможност да посещавате клон на банката, пътувате често в чужбина или пък пазарувате онлайн.
Виртуалният банков клон пък е много полезен инструмент в ръцете на всички, които често нареждат банкови преводи, закупуват валута и откриват разплащателни и депозитни сметки. Той е достъпен 24 часа в денонощието, а от скоро има и мобилна версия – т.е. вече можете да банкирате и от своя смартфон. Чрез Виртуалния клон можете да правите и всички справки, които са възможни в Моята Fibank. За да извършвате активни операции във Виртуалния клон обаче, ви е необходим метод за идентификация – това е начинът, по който се представяте в системата, за да можем да изпълним вашите операции. Методите за идентификация са три – Универсален електронен подпис, Токен и Подпис по индивидуална политика на ПИБ. Те ще бъдат обект на публикация съвсем скоро, в която ще разгледаме по-подробно тях и техните предимства. Регистрацията за Виртуалния клон също е много лесна. Освен това ползвайки Виртуалния клон, ще заплащате и по-ниски такси за съответните услуги.
Препоръчваме Виртуалния клон в случаите, когато извършвате чести банкови операции, пътувате в чужбина и използвате активно интернет. Благодарение на Виртуалния клон вие разполагате с парите си по всяко време.
Услугата Телефонно банкиране е още една възможност да банкирате, без да посещавате клон на банката. С един разговор на *bank (или *2265) и 0700 19 599 от 8:45 до 17:45 всеки работен ден можете да нареждате преводи, да закупувате валута и да договаряте курс. През останалото време чрез Телефонното банкиране можете да правите справки за салда по сметки, разполагаема сума, последни трансакции и валутни курсове. Регистрацията и за тази услуга е безплатна, а до 30.07 е в промоционален период – всички вътрешнобанкови преводи и междубанкови преводи в лева (без многоредови преводи и преводи по Рингс) са безплатни. За да банкирате с Телефонно банкиране, ви е необходим Token.
Телефонното банкиране ще ви е от полза, ако не винаги имате възможност да посещавате клон на банката и често сте в движение.
Като се регистрирате за трите услуги, ще можете да се възползвате напълно от удобството на дистанционното банкиране – ще си осигурите достъп до своите средства и информация за тях по всяко време и от всяко място.
Вече използвате ли някоя от тези услуги? И какво мислите за Виртуалното банкиране? Подготвили сме една анкета и ще ви бъдем много благодарни, ако ни помогнете с нея – така ще можем да подобрим още повече услугата, която предлагаме.
Работното време на Fibank около Коледа и Нова година | Блогът на Fibank 2012-12-20 17:51:14
[...] Не забравяйте и за нашите услуги за дистанционно банкиране. С тях можете да проверите сумите по своите сметки, дали сте получили превод, да наредите преводи и пр. дори и в движение от екрана на мобилния си телефон. Повече за тях можете да прочетете в нашия блог. [...]