Винаги, когато се отправяте на път или за известен период от време няма да имате възможност да посещавате клон на своята банка, е добре да имате предвид начините, по които можете да проверявате състоянието на сметките и трансакциите, които правите.
Традиционният начин е това да направи вместо Вас упълномощено лице. За да е възможно това, упълномощеното лице трябва да представи нотариално заверено пълномощно със съответния текст, като Вие определяте дали то да прави единствено справки, или да извършва и операции със Вашите средства от Ваше име. Добре е да подготвите това пълномощно преди заминаването си.
Модерният начин, който и препоръчваме, е да се регистрирате за някоя от нашите услуги за дистанционно банкиране – Моята Fibank, Виртуален клон или Телефонно банкиране, - отново преди да заминете. Всяка една от тези услуги има своите предимства. С Моята Fibank ще можете да правите всички необходими справки. С Виртуалния клон и Телефонното банкиране пък при нужда ще можете да извършите и превод например освен всичко останало. Регистрацията за Моята Fibank и Виртуалния клон можете да извършите онлайн, а след това трябва да я потвърдите на място в клон на банката. Регистрацията за Телефонното банкиране става само в клон на банката.
Възможно е обаче вече да сте в чужбина, да нямате регистрация за услуга за дистанционно банкиране и да нямате изготвено пълномощно. В такива случаи това, което можете да направите, е да изготвите пълномощно с необходимия текст (винаги можете да се свържете с нас, за да Ви изпратим примерен текст) и да го заверите в Посолство или Консулство на Р. България в страната, в която се намирате. С този документ упълномощеното от Вас лице може както да получи информация за наличността по Вашите сметки и движенията по тях, така и да потвърди регистрацията Ви за услугата Моята Fibank. И в този случай Ви препоръчваме тази услуга, защото справките са напълно безплатни и можете да ги правите по всяко време от всеки компютър с интернет. Регистрация за Виртуалния клон и Телефонно банкиране можете да извършите единствено лично в клон на банката, затова и това не е решение в случаите, когато не се намирате в България.
Кой е предпочитаният от Вас вариант?
Вера Йорданова Шопова 2017-03-02 16:01:04
Моля Ви да ми посочите примерно пълномощно за всички действия, свързани с преводи и сметки, което ПИБ би уважило, тъй като от три години съм в Германия и не зная кога ще се върна. Пълномощното може да бъде заверено в Консулския ни отдел във Франкфурт.
С пожелание за хубав ден
Вера Шопова
Dessislava Bogdanova 2017-03-02 16:11:44
Здравейте! Прилагам Ви линк за сваляне на пълномощно. https://www.fibank.bg/uploads/_DistanceBanking/docs/SampleText_PwrAttorney_ActiveBanking_individuals.doc
Customer Support 2011-11-25 14:46:03
Здравейте, г-н Йовев, Благодарим Ви! Радваме се и че сте решили да ни гласувате доверие - няма да Ви разочароваме. Ще Ви очакваме, а ако можем да Ви бъдем полезни с нещо, не се колебайте да ни пишете. Поздрави!
Кирил Йовев 2011-11-25 03:12:13
Здравейте, аз съм програмист и просто пиша този коментар, за да ви поздравя за изработката на уеб сайта ви и блога ви.
Впрочем предстои да стана ваш клиент тази седмица, тъй като много познати препоръчаха вашата банка и съм склонен да им се доверя. Надявам се да оправдаете доверието ми.
Поздрави
Customer Support 2011-10-31 10:46:54
Здравейте, г-жо Йосифова, Харесваме новите технологии и се стараем да се в крак с тях. Затова и с Виртуалния ни клон може да се работи и от мобилни устройства. Той е оптимизиран за тях и ако разполагате с Token устройство, можете да нареждате преводи и от своето BlackBerry. Междувременно работим и по други проекти и скоро ще научите повече за тях. Поздрави от екипа и благодарим за активното участие в блога ни! :-)
Ваня Йосифова 2011-10-29 10:41:10
Здравейте,
подържам мнението на г-н Филип Сотиров за е-банкирането.
Използвам УЕП,Macbook Air ,BlackBerry и разбира се Виртуален клон на ПИБ.Напълно достатъчно.
Разбира се ,може да се поработи за е-банкиране,изцяло от телефона,като го използваме вместо компютър или лаптоп.Съшо така можете да обърнете и внимание на NFC-
Near Field Communication.В крайна сметка го има от 2004 год.
Поздрави -:)
Customer Support 2011-10-28 16:49:54
Здравейте, г-жо Николова, Ще направим справка за причината и ще се свържем с Вас. Благодарим, че ни писахте!
Марияна Николова 2011-10-28 16:24:42
А аз имам активиран token и за жалост не мога да правя преводи в международни банки, човека, който посочвам като получател не бил в листата ми. Явно трябва да правя и листа с получатели, но за целта, трябвало да ида в офис и да се откажа от УЕП, което така и не е описано, какво значи. Нямам "ролята" да добавям хора в нея... това ми изписа, когато опитах...
Filip Sotirov 2011-10-28 14:53:25
Смело си използвам е-банкирането ;)
Върши работа от цял свят!