Уважаеми клиенти,
Съвсем скоро „Моята Fibank” ще Ви посрещне с нова визия.
В новия дизайн заложихме на интуитивни менюта и удобна навигация, които Ви водят бързо и лесно до желаната операция. Добре познатите Ви функционалности са допълнени с нови възможности. Вече ще можете да правите преводи между собствени сметки директно от Моята Fibank. За удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.
Достъпът до системата остава непроменен – с Вашите действащи потребителско име и парола.
Пожелаваме Ви приятно банкиране с обновената ни система! :)
Екипът на Fibank
Максим 2016-07-24 15:13:37
До сега имах много критики към ПИБ, но след предоставянето на услугата преводи м/у собствени сметки през „Моята Fibank” аз Ви приветствам. Т.к. от години пиша и обяснявам, че не е нормално всеки път да ходя на фронт офис за да захранвам моя сметка от др. моя сметка във ПИБ. Но, нейсе по-добре късно отколкото никога. Ако добавите и м/у банкови преводи на един и същ титуляр на банкови сметки/в двете банки/ то тогава наистина ще Ви призная като най- добрата иновационна банка.
Успех
Custumer Support 2016-07-25 08:43:21
Здравейте, Максим, благодарим Ви за споделеното мнение - то е изключително полезно за нас :))) Планираме поетапно в системата да бъдат добавяни и нови, съвсем различни от досегашните функционалности, които ще направят ежедневното Ви банкиране още по-лесно и приятно. За сега не можем да Ви издадем повече. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Емил 2016-07-13 10:30:09
Здравейте,
Похвално за новия сайт, който макар и за малко успях да погледна. Придобил е визията на мобилното приложение и да се надяваме скоро и в него да има услугата "Комунални плащания". Дано в бъдеще да се актуализира и Виртуалния клон, като най-добре ще е да станат единна система, като който има ел. подпис или TOKEN да може да го използва като Виртуален клон, а за другите да си е Моята банка. Надявам се и запазените макети да са достъпни както на страницата, така и на мобилното приложение, защото сега са индивидуални за всяка една система.
Докато проработи напълно новата система и сте върнали старта, може ли да проверите защо спря да работи услугата "Картови авторизации по e-mail" в Моята Банка? Когато се премина на новата, тази услуга не работеше, после при връщането на старата получих майли за два дни, но вчера 12.07.2016 нямах майла, а транзакции със сигурност имах.
Custumer Support 2016-07-12 17:17:54
Уважаеми клиенти, На 10 юли бе пуснат новият дизайн на приложението ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank”, но възникна неочакван конфигурационен проблем. С оглед на това, че Моята Fibank е един от основните и най-големи комуникационни канали за клиентите ни, решихме временно да върнем стария дизайн на приложението. По този начин гарантирахме безпроблемен достъп до функционалностите на My Fibank на всички Вас - нашите клиенти. В новия дизайн на „Моята Fibank”сме заложили редица предимства и нововъведения, които ще направят ежедневното банкиране на клиентите ни още по-удобно и приятно. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти. А желанието ни е да можете да използвате пълния капацитет на системата от самото й стартиране. Ето защо, докато направим всички необходими мрежови конфигурации и не се уверим, че системата ще работи безпроблемно и при голямо натоварване, на Ваше разположение ще бъде добре познатата Ви до сега „Моята Fibank”. С уважение, Екипът на Fibank
Красимир 2016-07-13 08:25:27
Благодаря!
Красимир 2016-07-12 13:16:18
Вчера и аз очаквах да заваря новата визия на сайта. Дано да е по-скоро!
Радо 2016-07-12 09:32:36
Изчезна.
Ели 2016-07-11 23:39:33
Много ми хареса! Благодаря. Не разбрах обаче защо върнахте пак стария интерфейс, нещо недовършено ли има?
Свилен 2016-07-11 11:56:04
Много добра възможност е това, че можем да си взаимодействаме между собствените сметки! Благодарим Ви! Надявам се скоро и да добавите възможност да откриваме и закриваме сметки през „Моята Fibank”.
Радо 2016-07-10 13:23:10
Браво!