Кредитната карта вече не е само финансов продукт. Тя дава добавена стойност и редица нефинансови решения, и предимства на своите притежатели

В забързаното ежедневие на 21 в., когато времето е един от най-ценните ни ресурси, все повече се говори за task management и time management (управление на задачите и управление на времето). Умението да управлявате успешно времето, с което разполагате и задачите, които поставяте пред себе си, е водещо в добрия баланс не само между личния и професионалния живот, но и ключов фактор за успеха Ви.

Именно консиержът (concierge) е на Ваше разположение тогава, когато желаете да делегирате част от задачите си на някой друг.

Консиержът или„Lifestyle concierge“ е световно признат термин, който се използва, за да се опише услугата, която помага на хората да организират всички аспекти на живота си, за които не разполагат с необходимото свободно време или контакти.

Услугата „Личен асистент“ към кредитни карти Visa Platinum от Fibank е предоставена от екипа професионалисти на VISA Everyday Concierge, които:

  • Ще резервират самолетни билети за Вашето бизнес пътуване;
  • Ще организират Вашата почивка и забавление;
  • Ще Ви дадат препоръка за спортни, културни и музикални събития и фестивали и ще Ви осигурят най-добрите места;
  • Ще запазят маса в елитен ресторант или ще Ви осигурят кола под наем и др.

Услугата е на Ваше разположение от понеделник до петък, 8.00 – 20.00 ч. на телефон 0800 10 119 или на имейл BulgariaPlatinum@visaconcierge.eu. Извън посочените часове, имате достъп на спешен телефон, на който можете да се свържете с представител на програмата по всяко време. Така получавате пълно съдействие, дори при непредвидени обстоятелства като закъснял или отменен полет и др.

 

Консиерж към Fibank World Elite™ MasterCard® - картата е ексклузивен банков продукт, който успешно съчетава, удобството на картовите плащания с личното внимание и традициите в обслужването. Кредитната карта Fibank World Elite™ MasterCard се предлага само на клиенти на Частното банкиране от Fibank.

Mastercard сoncierge предлага следните предимства:

  • Организация на Вашите бизнес и лични пътувания;
  • Подготовка на специални събития и поводи;
  • Актуална информация и съдействие;
  • Бизнес услуги за Ваше улеснение;
  • Услуги за дома и градината;
  • Козметични и СПА процедури;
  • Хоби и занимания за свободно време;

Услугата concierge е напълно безплатна за клиентите на Частно банкиране от Fibank, притежатели на кредитна карта World Elite™ MasterCard. Те заплащат единствено стойността на използваните услуги. Притежателите на кредитна карта Fibank World Elite™ MasterCard® получават безплатно членство в престижната програма за преференциално обслужване на Fibank – Частно банкиране.

За да се възползвате от удобството на Concierge услугите, е достатъчно да се свържете с World Elite асистента на номер +359-2-4925248.

Кредитна карта EVOLVE

от Дайнърс клуб България – продукт от ново поколение, съчетаващ себе си всички предимства на двата световни бранда: Diners Club international и Mastercard. Притежателите на EVOLVE могат да се възползват от всички предимства на програмата Mastercard Concierge:

  • Резервация за Вашето бизнес или лично пътуване;
  • Резервация на билети за събития по целия свят;
  • Доставка на подаръци и цветя за празника на Вашите близки;
  • Незабравими пътувания и преживявания.

Услугата Mastercard Concierge е на Ваше разположение 24 часа, 7 дни в седмицата само с едно обаждане на долуописаните телефони.

Кредитни карти Diners Club – Mastercard Classic и Diners Club–Mastercard First Lady Pink се възползват от пакет Affluent (висок клас) на програмата, с обаждане на тел.: +359 02 4931038

Обслужване на български език в работни дни от 8:00 до 17:00 ч., през останалото време картодържателите се обслужват на английски език.

Кредитни карти Diners Club – Mastercard First Lady Red и Diners Club–Mastercard Prive се възползват от пакет Premium на програмата, с обаждане на тел.: + 359 02 4925076

Обслужване на български език 24 часа, 7 дни в седмицата.

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай