Fibank получи ценно признание от годишните награди на B2B Media. Кампанията ни за клиенти във връзка с пандемията, причинена от разпространението на коронавируса COVID-19, бе класирана на второ място в категория „Кoмпания с кауза“.

Наградената кампания „COVID-19“ се състои от микс, включващ посланието ни за отсрочване на вноски по кредити, посланията „Плащай безконтактно“ и „Банкирай дигитално“ - като част от мерките за превенция при борбата с Covid 19.

До сега Първа инвестиционна банка е получавала редица отличия от годишните награди на B2B Media. През 2018 г. спечелихме първо място в категория „Социално отговорна кампания“  с благотворителния ни календар с ДНК и второ място за „Бизнес дебют на годината“ с програмата ни Smart Lady. През 2017 г. банката бе удостоена с 3 награди: първо място за „Иновативна идея на годината“ за дебитните карти за деца и тийнейджъри, предлагани от Fibank. Второ място в категория „Технологична иновация на годината“ за  дигиталната карта от Fibank. Дигиталната ни карта се нареди и на трето място в категорията  „Мобилна иновация“.

Шестото издание на конкурса се проведе в условията на неочаквани затруднения за бизнеса и обществото. Време, в което компаниите показват своите изключителни програми, гъвкавост, иновативност, стратегии и грижа за служителите в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства. Тази година конкурсът отличи доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай