Съвсем скоро ще се появи следващата версия на нашето приложение за iPhone, която съдържа няколко подобрения. Едното от тях решава неудобство, свързано с ъпдейта до iOS 7 и заради което може да се наложи да се регистрирате отново в приложението.
След инсталирането на iOS 7 настоящата версия на приложението ни ще поиска от Вас да се регистрирате отново, което ще Ви отнеме малко време и ще Ви струва 0.10 лв. заради необходимостта от идентификация.
Мария 2014-09-30 11:51:05
Отново излиза неприятното съобщение за липса на сървърна комуникация като от коментара на Елена Пенева
Customer Support 2014-09-30 16:39:00
Здравейте! На сайта на системата Моята Fibank е качен нов секюрити сертификат с по-висока степен на криптиране. Тази промяна е продиктувана от глобални промени в политиките с този тип сертификати за сайтове. В резултат на това, при опит за нова регистрация в мобилното приложение, клиентите получават грешка Server Error и не могат да се регистрират. Скоро ще бъде предоставена нова версия (актуализация на приложенията) в Google Play и App Store, с която този проблем ще бъде решен. Този ъпдейт е подаден към Google Play и App Store и е въпрос на време информацията да бъде актуализирана от тяхна страна. Клиентите, които вече са се регистрирали за мобилните приложения за Android и iOS, ще могат да работят без да имат затруднения. Съветваме Ви да опитате отново през утрешния ден.
Елена Пенева 2014-09-16 13:39:01
Здравейте!
Инсталирах Вашето приложение на Iphone 4s (версия на софт. 7.1.2). Тъй като съм клиент на банката Ви и ползвам услугата "my fibank" се опитах да вляза няколко пъти със съществуващата ми регистрация. След като нямах успех реших да опитам да направя нова регистрация, но отново безуспешно, тъй като и със съществуваща регистрация и при опит за създаване на нова ми изписва "Грешка при комуникацията със сървърната част на приложението. Регистрацията не може да продължи. Моля опитайте по-късно". Няколко дена подред пробвам, но все едно и също съобщение ми излиза.
Може ли да ми кажете от къде идва проблема?
Благодаря предварително!
Customer Support 2014-09-16 15:58:30
Здравейте! Благодарим Ви за информацията.Подали сме сигнал за този проблем. Моля, опитайте отново по-късно днес.
Никола Пантелеймонов 2013-10-24 12:38:23
Наистина от доста време вече чакаме и думите са само в сферата на вероятностите, пуснете поне снимки или бета версия, наистина мисля че вече клиентите на ФиБанк, използващи Андроид, са повече от тези с АйОС.
Customer Support 2013-10-24 13:57:29
Здравейте, г-н Пантелеймонов! В отговор на Вашия коментар пускаме само една снимка. Надяваме се, че тя ще е достатъчна, за да сте сигурни, че сме били сериозни в обещанието :)Официалният старт на приложението е въпрос на дни, ако не и часове. Благодарим отново за търпението! С уважение, Екипът на Fibank
Христов 2013-10-13 02:47:52
И все пак от доста време го чакаме, а вече има няколко версии за iPhone. Кога се очаква официално да го пуснете ?
Bashev 2013-09-25 17:31:49
Знам, че е задаван този въпрос, но все пак ще се радвам да има нова информация, та на въпроса:
Дали някога ще има приложение за не "i" клиентите на банката, с другите думи за тези с WP и Android?
Други банки (доста консервативни по мое виждане) вече предлагат приложения за всички популярни мобилни OS, нима ще изостанете :))
Поздрави
Customer Support 2013-09-26 09:16:13
Здравейте, г-н Башев! Както обещахме, работим върху приложение за Android и вече сме на финалната права. Благодарим за търпението :) Поздрави!