Fibank за iPhone и iOS 7Съвсем скоро ще се появи следващата версия на нашето приложение за iPhone, която съдържа няколко подобрения. Едното от тях решава неудобство, свързано с ъпдейта до iOS 7 и заради което може да се наложи да се регистрирате отново в приложението.

След инсталирането на iOS 7 настоящата версия на приложението ни ще поиска от Вас да се регистрирате отново, което ще Ви отнеме малко време и ще Ви струва 0.10 лв. заради необходимостта от идентификация.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Отново излиза неприятното съобщение за липса на сървърна комуникация като от коментара на Елена Пенева

    1. Здравейте! На сайта на системата Моята Fibank е качен нов секюрити сертификат с по-висока степен на криптиране. Тази промяна е продиктувана от глобални промени в политиките с този тип сертификати за сайтове. В резултат на това, при опит за нова регистрация в мобилното приложение, клиентите получават грешка Server Error и не могат да се регистрират. Скоро ще бъде предоставена нова версия (актуализация на приложенията) в Google Play и App Store, с която този проблем ще бъде решен. Този ъпдейт е подаден към Google Play и App Store и е въпрос на време информацията да бъде актуализирана от тяхна страна. Клиентите, които вече са се регистрирали за мобилните приложения за Android и iOS, ще могат да работят без да имат затруднения. Съветваме Ви да опитате отново през утрешния ден.

  2. Здравейте!
    Инсталирах Вашето приложение на Iphone 4s (версия на софт. 7.1.2). Тъй като съм клиент на банката Ви и ползвам услугата "my fibank" се опитах да вляза няколко пъти със съществуващата ми регистрация. След като нямах успех реших да опитам да направя нова регистрация, но отново безуспешно, тъй като и със съществуваща регистрация и при опит за създаване на нова ми изписва "Грешка при комуникацията със сървърната част на приложението. Регистрацията не може да продължи. Моля опитайте по-късно". Няколко дена подред пробвам, но все едно и също съобщение ми излиза.
    Може ли да ми кажете от къде идва проблема?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте! Благодарим Ви за информацията.Подали сме сигнал за този проблем. Моля, опитайте отново по-късно днес.

  3. Наистина от доста време вече чакаме и думите са само в сферата на вероятностите, пуснете поне снимки или бета версия, наистина мисля че вече клиентите на ФиБанк, използващи Андроид, са повече от тези с АйОС.

    1. Здравейте, г-н Пантелеймонов! В отговор на Вашия коментар пускаме само една снимка. Надяваме се, че тя ще е достатъчна, за да сте сигурни, че сме били сериозни в обещанието :)Официалният старт на приложението е въпрос на дни, ако не и часове. Благодарим отново за търпението! С уважение, Екипът на Fibank

  4. И все пак от доста време го чакаме, а вече има няколко версии за iPhone. Кога се очаква официално да го пуснете ?

  5. Знам, че е задаван този въпрос, но все пак ще се радвам да има нова информация, та на въпроса:

    Дали някога ще има приложение за не "i" клиентите на банката, с другите думи за тези с WP и Android?

    Други банки (доста консервативни по мое виждане) вече предлагат приложения за всички популярни мобилни OS, нима ще изостанете :))

    Поздрави

    1. Здравейте, г-н Башев! Както обещахме, работим върху приложение за Android и вече сме на финалната права. Благодарим за търпението :) Поздрави!

Коментирай