За трета поредна година Първа инвестиционна банка бе отличена в престижния международен конкурс „Продукт на годината“. Банката бе определена за победител в две категории: с програмата си за развитие на женското предприемачество – Smart Lady и иновациите в своите дебитни карти за деца и тийнейджъри.
Наградите получи г-жа Илона Станева, директор „Маркетинг и реклама“ във Fibank.
„Благодаря на моя екип и всички колеги, с които заедно разработихме програмата Smart Lady. Само за първата година от създаването си програмата е помогнала на над 300 жени да развият своя бизнес, като им предостави достъп не само до финансиране, а и до подходящи обучения, семинари и срещи с доказани професионалисти. Щастлива съм, че мисията на програмата Smart Lady се оценява толкова високо от потребителите“, заяви тя.
Втората награда, която получи банката, бе за иновациите, които тя непрекъснато интегрира в своите дебитни карти за деца и тийнейджъри. През последната година към тях бе добавена дигитална карта за бързо и лесно разплащане чрез мобилен телефон, възможност за пазаруване в Интернет, удобно мобилно банкиране и специална спестовна сметка "Smart Teen", в която детето може да спестява своите свободни средства.
Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата. Във формулата за крайната оценка на всеки продукт/услуга основна тежест се дава на удовлетвореността на самите потребители от него. Важни фактори също така са и неговата атрактивност и иновативност.
Коментари