Днес стартира новият модерен и функционален уебсайт на Първа инвестиционна банка. През 2009 година Fibank спечели първо място на конкурса „БГ Сайт” в категорията „Банки и финанси”, както и на конкурса, организиран от „Българска уеб асоциация” в категория „Бизнес ”. От направения наскоро usability test (от английски – тест за ползваемост на сайт) разбрахме, че сайтът ни продължава да бъде харесван от потребителите. Въпреки това Fibank реши да не остава безучастнa към развитието на новите технологии и тенденциите в уеб дизайна, разработвайки новия си уебсайт - още по-интуитивен и лесен за използване. Запазихме най-доброто от стария, като направихме всичко възможно да го надградим, съобразявайки се освен с новите тенденции в уебпрограмирането и с мнението на своите клиенти.
Едно от основните подобрения, които въведохме, бе търсенето по критерии. Вече можете да намерите продукта, който Ви трябва, по лесен и удобен начин, задавайки критериите, които искате да покрива. Tака нареченият „Product finder” ще Ви спести време и ще Ви помогне в избора. Освен това можете да търсите и клоновете на банката. Така например, ако зададете филтър „работят събота и неделя”, на картата ще се визуализират клоновете, които са отворени и през почивните дни в съответното населено място. Удобно, нали?
Друго въведено улеснение е интеграцията на блога на Fibank в новия сайт. Докато разглеждате например дебитните карти в сайта на банката, ще можете да видите препратки към статии в блога, в които по-подробно се разглеждат теми като сигурност при плащанията, нови услуги, свързани с дебитните карти, регистриране на карти в PayPal и др. Така съществено се обогатява информацията, която можете да получите за даден продукт, а ако имате въпроси, имате чудесната възможност да ги зададете и да получите бърз и ясен отговор. Сайтът бе разработен с идеята, че ще бъде разглеждан и от мобилни устройства. Т.нар. „Responsive design” се адаптира към екрана на устройството, от което посещавате сайта. Независимо дали сте въвели fibank.bg в браузъра на своя смартфон, таблет, лаптоп или настолен компютър, ще можете да се информирате пълноценно за продуктите и услугите, предлагани от банката.
Последно, но не и по значение, добавихме още една възможност да влезете във връзка с нас. Вече можете да използвате и нашия онлайн чат, в който специалисти от Контакт центъра на банката ще отговарят на въпроси, свързани с продуктите и услугите на банката, в реално време от понеделник до петък от 9:00 до 17:45 часа.
Надяваме се тези новости да отговарят на Вашите очаквания.
Customer Support 2012-10-17 11:53:08
Здравейте, Иван! Благодарим за сигнала и бдителността. Направихме корекциите и съвсем скоро ще бъдат отразени. Ще прегледаме и останалите клонове. Поздрави и приятен ден!
Иван 2012-10-16 17:33:44
За 3 минути с новата функция за търсене на офиси открих 2!!! които не са си на местата - Техномаркет Люлин и Театър София. И двата са в тотално различни части на София - дори в други квартали!! Браво ПИБ! Виждам че и тази услуга е на познатото ниско ниво.
Димитър 2012-10-12 14:39:19
Поздравления! Сайтът наистина хваща окото, а и е лесен за навигиране с това голямо меню горе. Пробвах го и през телефона и изглежда супер и там. Браво, че беше време за освежаване вече ;-)
Иван Горинов 2012-10-11 16:23:46
Новият сайт не става. Сами признавате в съобщението, че всички са били доволни от стария сайт и даже сте печелили награди. Банките са консервативни институции и би трябвало много внимателно да обмислят промените. Да се мотивирате за промяната п следния начин (цитат) ".........Въпреки това Fibank реши да не остава безучастнa към развитието на новите технологии и тенденциите в уеб дизайна, разработвайки новия си уебсайт – още по-интуитивен и лесен за използване.................." е направо безумно. Сайтът се прави за да върши работа, а не за "да следва тенденциите в уеб дизайна". Вие не сте модна къща, та да се интересувате от тенденции. На следващото Общо събрание на акционерите непременно ще поставя въпроса, как е било взето това решение! P.S. Отне ми повече от 10 минути за да намеря и да отворя лихвения бюлетин! Други неща още не съм пробвал.
Customer Support 2012-10-11 08:52:35
Dear Katsoulieris, we are working hard on bringing back the english version of the website. In the mean time, if you have any questions or need more information, please do not hesitate to contact us by e-mail (call@fibank.bg). Thank you!
KATSOULIERIS CHRISTOS 2012-10-10 19:04:13
The new site does not provide for english language
Customer Support 2012-10-10 16:06:39
Здравейте, Ивайло, и благодарим за обратната връзка! При разработката на сайта приложихме най-модерните решения, за да обогатим функционалността му. Можете например да го виждате пълноценно и на екрана на своя смартфон. Вече не би трябвало да имате проблеми със зареждането му, включително и в чужбина. Оправяме и други малки подробности. Пишете ни, ако нещо Ви притеснява, и ще се постараем да го коригираме своевременно. Поздрави от нашия екип и приятен ден!
Ivaylo 2012-10-09 10:32:14
Поздравление за новата страница.
Но има проблем. Зареждането на началната станица отнема 15сек при IE и 45сек при Firefoc. От чужбина не се отваря въобще. Много от линковете в нея не се отварят, а тези които се отварят става много бавно. Всичко това доста изнервя. Явно използваната технология е доста товареща и за най новите персонални PC -та.
Предполагам, че още се работи по сайта.