Fibank (Първа инвестиционна банка) получи наградата за „Банка на тайния клиент” в престижния конкурс, организиран от „Асоциация Банка на годината”. Наградите са признание за постиженията на българските банки и играят съществена роля в развитието на финансовия сектор в страната.

Fibank получава високото отличие за 9-ти път от съществуването на наградите „Банка на годината“. То е особено ценно, защото е в резултат на реалното клиентско преживяване и отразява доверието на клиентите към институцията.

Категорията „Банка на Тайния клиент“ се определя от проучване, по популярната методика Mystery shopper, направено от специализирана маркетингова агенция по поръчка на Асоциация Банка на годината, за качеството на работата на фронт офисите на предварително подбрани банкови клонове в цялата страна.

„Да получим за девети път отличието „Банка на тайния клиент“ - не е просто признание, а доказателство, че отличното обслужване е запазена марка на Fibank и наша стратегическа цел, която неотклонно се следва през годините“, сподели г-н Никола Бакалов, Главен изпълнителен директор (CEO) и Председател на Управителния съвет на Fibank.

Христо Христов

Христо е Мениджър „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай