Публикации

ПОС-терминал във всеки търговски обект

Customer Support - 2009-07-03

ПОС-терминал във всеки търговски обект

Скоро в една от публикациите ни ви представихме една съвременна концепция за ежедневните разплащания. Говорихме за безналичните плащания. Там споменахме, че за осъществяването на целия процес е нужно участието на три страни – клиентът, който има нужда или желание за покупка; банката, която издава банковата карта и предоставя ПОС терминал ...

Десети Европейски младежки олимпийски фестивал в Тампере

Инициативи / Customer Support - 2009-07-01

Десети Европейски младежки олимпийски фестивал в Тампере

Вчера замина българската делегация за Десетия Европейски младежки олимпийски фестивал в Тампере (Финландия). Подробна информация за игрите можете да намерите и тук. Г-жа Мая Георгиева, Изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка, генерален спонсор на БОК, връчи лъвче талисман на участниците и им пожела късмет и успешно ...

Банка на годината 2008

Customer Support - 2009-06-30

Банка на годината 2008

За нас е изключителна гордост да споделим, че сме сред номинираните за най-престижната награда в конкурса на вестник „Пари” „Банка на годината”, а именно „Банка на клиента”. Вчера прочетохме в икономическия сайт Profit.bg, че е проведена анкета за най-предпочитаната от потребителите финансова институция и ПИБ печели гласовете на 26.5% ...

ПИБ спечели първо място за бизнес уеб страница

Customer Support - 2009-06-29

ПИБ спечели първо място за бизнес уеб страница

През юни 2009 година, Българска уеб асоциация организира конкурс Български награди за Уеб 2009. Участниците бяха разделени в няколко категории – бизнес, блог, е-услуга, забава, начин на живот, новини, организация, портал, производство, реклама, спорт, социална мрежа, търговия, услуги и форум. Ние участвахме с официалния си сайт за ...

Система за сигурност в ежедневното банкиране

Customer Support - 2009-06-26

Система за сигурност в ежедневното банкиране

Каква е основната идея на банковия бизнес и кой е същинският продукт на една банка? На всички от нас е известно, че това са парите. Около съхранението и предоставянето им на нуждаещи се от финансиране съществуват редица услуги. ПИБ предоставя изобилие от добавена стойност на своите клиенти, докато привлича средства и предоставя заеми. ...

Customer Support - 2009-06-24

Агенция Fitch Ratings повиши рейтинга за подкрепа (support rating) на ПИБ АД

Онзи ден рейтинговата агенция Fitch увеличи рейтинга за подкрепа (support rating) на Първа инвестиционна банка от "5" на "3" и потвърди останалите рейтинги на Банката, както следва: Long-term Issuer Default (LT IDR) 'BB-', Short-term IDR 'B' и Individual 'D'. Агенцията повиши и показателя Support Rating Floor, който е пряко свързан с ...

Черешката на депозитите

Customer Support - 2009-06-22

Черешката на депозитите

В новия летен сезон - сезонът на дините, от ПИБ Ви представяме черешката на депозитите. Това е един от най-търсените и успешни продукти на банката, който вече можете да откриете и в щатски долари. Представяме Ви черешката – Свободен депозит от Първа инвестиционна банка. Лихвата по Свободен депозит се начилява на годишна база като ...

Първа инвестиционна банка с ново лого

Customer Support - 2009-06-17

Първа инвестиционна банка с ново лого

Почти две години след като България стана част от Европейския съюз бизнес климатът в страната неизменно се промени. Сега вече участваме в общополитиеската зона, а в скоро бъдеще започват преговорите за членуването ни в монетарния съюз. Така че времената се променят, а с тях се променя икономиката, пазарите, клиентите, обществото и всички ...

Ден на отворените врати – София

Инициативи / Customer Support - 2009-06-17

Ден на отворените врати – София

Вчера (16.06.2009г.) посрещнахме деца от домове за сираци за Деня на отворените врати, който се проведе в централата на ПИБ на бул. „Драган Цанков” 37. Изпълнителният директор г-жа Мая Георгиева посрещна с усмивка всички деца, а те с нетърпение очакваха своята голяма изненада. Тя беше под формата на организирано шоу и детски забавни и ...