Уважаеми клиенти,

Със SMS-уведомленията за авторизации с банкови карти вече ще получавате информация за оставащата разполагаема наличност по картата след извършване на транзакцията. Бихме искали да благодарим на Тодор Колев, който ни даде идеята за това допълнение.

sms_logo-298x300

Коментари

  1. Току що получих SMS със следното съдържание:
    FIBN VIE byahteee uspeshno registriran v SMS sistemata na PIB AD, Това да не е поредната схема за измами , защото аз нямам никакво отношение към банката.Моля за отговор.

    1. Здравейте! СМС със съдържание, което посочвате, получават клиенти, които са активирали такава услуга и са клиенти на Първа инвестиционна банка. В случай, че сте били клиент на Юнионбанк https://www.unionbank.bg/, е възможно също да сте получили такъв смс. Молбата ни е да посочите от какъв номер е изпратен СМС-а, както и какъв е Вашият номер, на който сте получили съобщението. Препоръчваме да ни пишете на marketing@fibank.bg с оглед на това, че ще предоставите телефон за връзка. Поздрави!

  2. @ Един Можете да кандидаствате в ПИБ за револвиращи кредитни карти VISA и Mastercard с чип. Фундаментално предимство е EMV чип технологията, която предпазва картата от компрометиране и злоупотреба. Други основни предимства - гратисен период за безлихвено погасяване на задълженията до 45 дни, конкурентни лихвени условия, участие в бонус програма за възстановяване на 1% от разходите при оборот над 2000 лв. с картата, безплатна медицинска застраховка при пътуване в чужбина, изключително добре развита клонова, терминална и АТМ мрежа. Други допълнителни услуги, които получавате или за които можете да се регистрирате при ползване на кредитна карта от ПИБ - СМС известие за извършена транзакция и оставаща наличност, виртуално банкиране, автоматично погасяване на задълженията от друга сметка (цялостно или минимална вноска), електронни извлечения на https://my.fibank.bg или по email (пълни справки, авторизации и извлечения) и 24 часова телефонна поддръжка от картов център и Контакт-център на ПИБ АД. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. До съпорта - Защо да кандидаствам при вас за кредитна карта?

  4. @ Николай Сербезов @ Тодор Колев Както вече Ви информирахме официално (информация) в момента сме в процес на преместване в нова сграда на бул. България 81Г. През почивните дни, нашите екипи бяха заети с преместването на всички сървъри от старата в новата сграда. Услуга СМС известие е поддържана от тези сървъри и поради тази причина е налично забавяне в изпращането на съобщенията. Молим да ни извините за причиненото неудобство и благодарим за проявеното търпение! Релокацията е с цел оптимизиране на работните процеси и осигуряване на по-добри и качествени услуги. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Аз в петък го тествах вечерта и работеше, но тествах с дебитната. Сегашният проблем да не е във връзка с поредните хардуерни обновявания, които май бяха планирани за съботата? Като че ли и след по-предишните хардуерни обновявания пак имаше проблеми и закъснения.

  6. При мен ги няма от 3 дни...

  7. Пак има някакъв проблем със SMS-ите. Вече повече от 2 (два) часа го няма смс-а. А иначе - благодарности за наличността, изключително удобно. Особено за хора, ползващи активно картите си.

  8. Още веднъж поздравления за все по-високото качество на услугите, които предлагате. Очакваме скоро електронни извлечения и sms-уведомления по картите Diners Club.

Коментирай