За нас е изключителна гордост да споделим, че сме сред номинираните за най-престижната награда в конкурса на вестник „Пари” „Банка на годината”, а именно „Банка на клиента”.

Вчера прочетохме в икономическия сайт Profit.bg, че е проведена анкета за най-предпочитаната от потребителите финансова институция и ПИБ печели гласовете на 26.5% от участвалите в изследването 461 респонденти. С огромна изненада прочетохме, че изпреварваме значително втората най-харесвана банка, събрала 14.3% от гласовете. Искаме да изкажем своята благодарност на всички гласували за нас, както и да ви уверим, че вашето доверие е от изключителна важност за нас! За нас – голямото семейство на ПИБ е ежедневен приоритет – да се стремим да предлагаме най-високо ниво и качество на банкови услуги, продукти и клиентски ориентиран подход в ежедневната работа!

Искрено се надяваме да спечелим и наградата „Банка на клиента” на вестник „Пари”! Тези от вас, които имат желание могат да ни подкрепят.

thank-you

Предварително благодарим на всички, които ще дадат своя глас за ПИБ!

Коментари

  1. @ Калоян Костов,
    Радваме се, че намирате нашия блог полезен!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. до всички по-горе

    Радвам се, че съм провокирал интерес с мнението си.
    А леко негативния ми тон със сигурност е увеличил лоялността ви към ПИБ.

    MISSION ACCOMPLISHED!

  3. @ customer support

    Здравейте,
    малко по-остричко от необходимото съм се изказал.
    Честно казано се заблудих, че написаното тук е изявление до медиите и направо лично се захегнах, че се пише по подобен начин за любимата банка.
    Радвам се, че този блок се поддържа и мненията се четат.

    ПОЗДРАВИ И УСПЕХИ!

  4. еееееее и това ако е акционер! силно се подразнил - от кво бре?

  5. е това е типично БГ работа - хората награда получили - а вие махна им намирате, че 3 пъти казали НАС - бахти типчетата !

  6. @ г-н Костов,
    Благодарим за конструктивната забележка, относно тавтологията в по-горната ни публикация. Вълнението от новините по-горе, явно ни е повлияло и сме подходили по-скоро емоционално, при съчиняването на този текст. От друга страна, блогът ни е мястото, където можем да си позвилим по-емоционални публикации. Както и да очакваме по-неформална комуникация с клиентите.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Честито!
    Да се надяваме, че все така ще получаваме културно обслужване, от усмихнати момичета с добра визия. Но има какво да се желае още доста за компетентността им за по-детайлно познание за банковите Ви продукти. Все пак не всички се задоволяваме с общи обяснения, които ги пише в рекламите. Не напразно днес по някои медии, казаха, че българските ученици на 15 години/според външно независимо проучване/ са най-неподготвени по математика, а това е много тъжно и евентуално създава доста неконкурентноспособна нация.
    С пожелание за най-висок кредитен рейтинг в банковата ни система. Все пак сте българска банка-надявам се.

  8. Първо поздравления!

    И после - цитат:
    "......всички гласували за НАС, както и да ви уверим, че вашето доверие е от изключителна важност за НАС! За НАС – голямото семейство на ПИБ ....."

    Не може сериозна банка като ПИБ да има служители с подобен умопомрачителен изказ!
    Недопустимо е в съобщение, публикувано на официалния сайт на банката една дума да се употребява 3 пъти в изречение и половина!!!
    Като лоялен клиент на ПИБ и акционер, силно се подразних от подобното посегатество срещу авторитета на банката!
    Очаквам да предприемите сериозни мерки срещу подобни некомпетентни и уронващи престижа изказвания, както и да засилите контрола към уебадминистраторите. Те също следва да са интелигентни хора и да не публикуват всичко само с Copy и Paste!
    И без да се опитвам да кадрувам, Ви напомням, че в периоди на криза подобно поведение на Ваши служители може до голяма степен да улесни свиването на разходи за ТРЗ!

    Поздрави и успех! И какво става с 6-месечния отчет?

Коментирай