Първа инвестиционна банка спечели наградата „Банка на клиента” в конкурса „Годишни банкови награди” на в.”Пари”.  Тази година признанието на клиентите ПИБ получи при обновена методика и жури и след представително онлайн проучване, направено в цялата страна. Критериите за определяне на „Банка на клиента” включват добро и компетентно обслужване, изгодни  финансови условия, удобно разположение на клоновете, разнообразни и иновативни продукти и услуги, гъвкавост към клиентите, предпочитана банка.

На официалната церемония изпълнителният директор на ПИБ Йордан Скорчев получи наградата от Румен Георгиев, изпълнителен директор на „Армеец” АД. От името на мениджърския екип и на всички служители в банката г-н Скорчев благодари за високата оценка от страна на клиентите и подчерта, че тяхното доверие е най-мотивиращият стимул за работа на целия екип.

Коментари

  1. Честито за признанието! Когато клиентите са доволни и печелите доверието им, то и банката печели :-)

  2. Честито за наградата! Наистина я заслужавате! Ще си позволя да ви дам само едно предложение, върху което да помислите. Някои от банките предлагат на клиентите си услугата да може да се покрива през банкомат натрупаната сума по кредитна карта. Можете ли и вие скоро да въведете такава система, защото е много удобно и не трябва да се ходи специално до някой клон, за да се направи плащането.
    Благодаря ви!

    1. @Светла Благодарим Ви за поздравленията и признанието! Радостни сме да Ви съобщим, че Банката работи по внедряването на тази услуга и съвсем скоро ще можете да се възползвате от нея. Като други възможности за дистанционно заплащане на вноски по кредитни карти, бихме Ви препоръчали заплащане чрез Виртуалния банков клон на ПИБ или чрез услугата "Автоматично погасяване на задължения по кредитна карта". Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай