Услугата, предлагана от Fibank, съчетава ексклузивни условия и възможности

 

2020 - годината, белязана от разпространението на коронавируса COVID-19, постави „на пауза“ голяма част от сферите в обществения и икономически живот. И докато за много области 2020 г. ще бъде запомнена като „нулева година“, то за други това е годината на възхода. Една от тях е онлайн търговията. В месеците на социална изолация и затворени търговски центрове именно онлайн пазаруването бе най-сигурният начин населението да набави необходимите си стоки, а бизнесът не само да оцелее, но и да отбележи ръст в оборотите си. Търговците, които преди март 2020 имаха работещо решение за онлайн пазаруване, на практика не се прекъсвали дейността си, а на останалите им се наложи изключително бързо да предприемат действия в тази посока.

Онлайн пазаруването има редица предимства сред които: в общия случай не е ограничено с работно време -  клиентите могат да правят покупки по всяко време, намирайки се у дома си; няма чакане на опашка, струпване на хора и опасност от предаване на зарази; при директно плащане към онлайн търговеца клиентите нe използват хартиени банкноти, които са преносител на редица бактерии, микроби и пр.; а ако куриерската услуга позволява опцията за „безконтактна доставка“, не се налага потребителите да се срещат дори и с куриера.

Един от задължително необходимите елементи на всеки онлайн магазин е възможността клиентите му да могат да платят поръчката си онлайн - още при завършването й. Това е възможно, благодарение на интегрирането на виртуален ПОС терминал. Той е необходим за всеки онлайн търговец, чийто бизнес е свързан с продажба на стоки или услуги чрез онлайн система в онлайн магазин, уебсайт, мобилно приложение, резервационна система и изисква плащане с карта. По този начин търговците гарантират на клиентите си сигурни плащания в реално време.

„Виртуалният ПОС терминал“ от Fibank е една от водещите такива услуги на пазар. Предложението на банката съчетава редица предимства за клиентите ѝ и техните клиенти, и затова е предпочитаният избор от едни от най-големите онлайн търговци у нас.

Връзката между електронната система на търговеца и банковата система е защитена чрез съвременни, криптографски механизми. Това гарантира сигурността на всяка направена трансакция. Fibank предоставя ексклузивна възможност за изпълняване на периодични плащания на абонаментен принцип. Картата на потребителя се регистрира за периодични плащания в системата на банката при първата трансакция. Тази функционалност може да се използва и за улеснени (one-click) плащания от страна на клиента в онлайн системата на търговеца с регистрираната карта.

Платформата гарантира бърз и сигурен метод за приемане на трансакции с банкови карти. Потребителят въвежда данните на своята карта в платежната страница на банката. Тази страница може да бъде променена визуално, според индивидуалните изисквания на всеки клиент. Освен това се предлага и опцията за поддържането ѝ на различни езици. Търговецът има възможност да подобри отчетността си, благодарение на регулярни справки за извършените плащания и движенията по фирмена сметка, които получава.

Първа инвестиционна банка предлага на бизнес клиентите си безплатна регистрация и дефиниране на параметрите на виртуалния ПОС терминал. Обслужване на виртуалното терминално устройство и техническата поддръжка също са без такса. Fibank разполага и с тестова среда, в която дава възможност на своите клиенти да проведат тестове на всички видове плащания, които ще изпълняват в реалната система.

И при тази услуга банката залага на едно от основните си предимства при клиентското обслужване– персоналното внимание и отношение към всеки клиент, което изцяло съобразява неговите индивидуални потребности и изисквания с предоставяната услуга. Всеки клиент с виртуален ПОС терминал от Fibank има своя персонален служител от отдел „Управление и връзки с клиенти – ПОС терминали” към дирекция „Картови разплащания“. Той е изцяло ангажиран с неговото обслужване в процеса на интеграция и на приемане на плащания с банкови карти.

 

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай