Вярваме че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме нашите цели, една от които е те да остават удовлетворени от продуктите и услугите, които ползват, от обслужване и от предоставената възможност открито да получават допълнителна информация. Екипът на ПИБ ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

askfibank_logo01

Ние разбираме, че понякога изборът на банка за ползване на продукт или услуга е труден. Ние ще се опитаме да Ви помогнем, за да се ориентирате в избора, независимо дали сте клиент на ПИБ.

twitter_bird_follow_me__Small__bigger

Представяме Ви нашата нова инициатива "Попитай ПИБ" (AskFibank). Открихме нов профил във Twitter – AskFibank. Можете да станете наши последователи, да задавате Вашите въпроси директно в Twitter, а ние ще отговорим на всяко запитване. Ще видите нова страница в нашия блог AskFibank, аналогична на Обратна връзка. Новото тук е – всяко мнение публикувано в Twitter/Ask Fibank ще излиза автоматично в новата страница на блога ни и обратно – всяко мнение от блога/Ask Fibank ще се визуализира и в Twitter. Надяваме се че новото приложение ще помогне за откритата и бърза комуникация и ще бъде от взаимна полза. Пробвайте го!

Коментари

  1. Получавам преиздадена кредитна mastercard от вас. След няколко опита установявам, че чипа за безконтактни плащания не работи. Успях само в Lidl след много продължително търкане върху POS терминила. На всички останали въобще не отчита нищо. Отивам в офиса, откъде съм я взел да кажа, че са ми дали дефектна. Там отказват да я проверят и ми казват да платя 20 лева за нова. Да разбирам, че вече политиката ви е да давате дефектни пластики, за да събирате по 20лв от клиентите си?

    1. Здравейте! Ще Ви изпратим повече информация на Вашия е-mail vivalkov@gmail.com

  2. Във връзка с успешното приключване на оспорваната от мен трансакция
    към сайт за онлайн търговия през PayPal с Вх.№ Ж-1884/28.12.2012,
    искам да поднеса моите благодарности и поздравления за ангажираността,
    последователната и отговорна работа на всички от ПИБ и най-вече на ангажираните по случая от
    Дирекция "Картови разплащания", Специализирана служба "Вътрешен контрол",
    отдел "Жалби на клиенти", както и персонално на специалистите от отдела
    Милен Милев и Юлиана Вардарова-Тюфекчиева.
    Желая на всички щастие и много бъдещи професионални и лични успехи!

    1. Здравейте, г-н Димитров! Радваме се, че сме успели да съдействаме, а поздравите Ви ще предадем лично! Поздрави и от нас и приятен ден!

Коментирай