[flv:http://www.blog.fibank.bg/clips/FIB_CLOUDS.flv http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2008/05/fib_clouds_step1.jpg 450 450]
Вижте и тези статии
5 забравени БГ медицински уреда
Fibank - 2024-09-27
[flv:http://www.blog.fibank.bg/clips/FIB_CLOUDS.flv http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2008/05/fib_clouds_step1.jpg 450 450]
SpaceB 2008-10-03 11:19:07
Ahahahah mnogo me razsmjahte s tva klip4e!!!Strahotno
Customer Support 2008-06-05 17:14:39
Здравейте, Владо, заради преминаването на ПИБ към новата информационна система Flex Cube временно услугата бе преустановена. Действително, както по-горе се посочва, услугата ще е активна в рамките на следващата седмица. Хубав ден, Гергана Милчева, супервайзор Кол център
Nucl3arDru1D 2008-06-05 13:35:47
подозирам, че от следващата седмица услугата ще е ОК отново ;-)
Владо 2008-06-05 12:03:34
Здравейте г-жо Мичева,
Услугата, която използвам и която е предплатена до края на годината е "Извлечения от банкови сметки по Интернет".
Информация за нея имате публикувана тук:
http://fibank.bg/inside.php?language=1&parent=201
Интересува ме кога услугата ще бъде възстановена, за да може да бъде използвана?
Запознат съм с другите услуги и на този етап за мен не представляват интересен. Факт е, че нито банката, нито epay до този момент ми дадоха отговор дали и кога услугата ще бъде активирана отново.
Благодаря Ви!
Успешен ден!
admin 2008-06-05 11:17:11
Здравейте Калин, В момента подготвяме секция за сайта на ПИБ, в която ще публикуваме най- често задаваните въпроси и съответните отговори от нашите експерти. Радваме се да чуем, че има интерес към тази услуга. Отворени сме за всякакви допълнителни идеи и предложения, свързани с качеството на обслужване на клиентите на ПИБ. Приятен ден. Гергана Милчева, супервайзор Кол център
Калин 2008-06-04 16:04:31
Браво!
Отговаряне на въпросите на клиенти е начинът за комуникация. Би било добре, ако това се изведе от коментарите под постовете на блога.
Г-жа Милчева и екипът й могат да публикуват „Въпроси и отговори“ или на сайта, или в блога с най-честите тревоги и запитвания на клиенти.
admin 2008-06-03 16:04:18
Здравейте Владо, в момента ПИБ предлага няколко услуги за получаване на информация относно наличности и движение по банкови сметки. • SMS статус- възможност за SMS- известяване при задължаване или заверяване на банкови сметки, информация за салдо и наличност и др. • ВИРТУАЛЕН БАНКОВ КЛОН- активна банкова система за получаване на информация в реално време и за извършване на безкасови банкови операции онлайн. • АТИ- автоматична телефонна система за справки за движение и наличности по банкови сметки, информация за актуални валутни курсове и др. Всяка от тези услуги е активна и не е била преустановявана, дори и след внедряване на новата банкова система. Препоръчвам Ви да се свържете с Кол-центъра на ПИБ на тел. 080011011, безплатен за абонатите на БТК, за да се установи, коя от предлаганите от банката услуги използвате. Така ще можем да Ви съдействаме и персонално за отстраняване на затруднението при използването на тази услуга. Надявам се да сме Ви полезни и ако възникне допълнително затруднение сме на Ваше разположение Гергана Милчева, супервайзор Кол център
Ива 2008-06-03 00:22:18
Не мога да не си призная, филмчето е стахотно. Много се смях :) Хубава инициатива пожелавам Ви успех и си пожелавам блога Ви да е все така човешки и забавен. Браво за смелостта. Иска ми се само, да усещам личностната нотка в блога ви , и да не се превръща в място за корпоративни новини!Смятам че има достатъчно интересни хора при вас искам да чуя тях :) ...само съвет от мен разбира се. Пожелавам ви успех :)
Владо 2008-06-02 20:36:13
Здравейте,
От известно време насам използвам възможността, която вашата банка предлага, а именно проверка на движенията по моите сметки в ПИБ. За съжаление след 20-ти април услугата беше преустановена и никой не споменава кода и дали ще я има отново.
Моля за вашата бърза реакция!
m 2008-05-31 20:00:34
дъДлъг процес :)
П. С. Този "блог" в момента прилича на... реклама, а не на истински блог, но нека видим как ще се развие...