В чужбина сте и имате нужда да промените спешно лимита по вашата карта? Това вече е напълно възможно само за няколко минути чрез Моята Fibank.

Да промениш сам лимита по твоята карта вече е съвсем лесно. Само в няколко стъпки през онлайн банкирането Моята Fibank или чрез приложението My Fibank на твоето смарт устройство можеш да избереш лимита по твоята карта, от който имаш нужда.

Често се случва, пътувайки, в бързината да забравяме, че лимитите в чужбина по нашата карта са по-различни от тези, с които оперираме, докато сме в страната.

Промяната на лимити по карти можеш да направиш от твоя личен профил в Моята Fibank, от панела „Карти“ в основния екран и от меню „Карти“. Опцията е налична за всяка Ваша карта. Еквивалент на същата функционалност има и в мобилното приложение в меню „Карти”, като тя ще бъде достъпна за активни мобилни приложения.

С новата функционалност в Моята Fibank имате възможност сами да определяте и променяте лимити без да посещавате офис на банката. Лимитите влизат в сила веднага, след като са зададени.

 Всеки клиент може да определи начина на работа и канала за използването на картата – ПОС, АТМ, интернет*, дали съответният лимит да бъде за България, в страни от ЕС, или в целия свят. Можете да избирате дали избраният от вас лимит да важи само за ПОС, само за АТМ, за плащания в интернет, или за няколко канала едновременно.

 

Ако не отбележите нито един канал за разплащане, Вашата карта ще бъде неактивна.

Промяната на лимита се осъществява със средството за достъп, регистрирано за подписване от картодържателя – Token или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

Припомняме, че за допълнителна сигурност на Вашата карта можете да използвате 3D парола, както и да използвате SMS известяване, за да получавате актуална информация за всяка направена от Вас трансакция.

*Плащанията в интернет се третират като „Плащания в целия свят“.

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. Здравейте, страхотна функционалност.
    Забелязах, че в Моята Fibank при промяна на лимити ми позволява да не избирам нито един канал. Как следва да се разбира тази настройка, когато всички канали са неизбрани?
    Благодаря.

  2. Услугата е чудесна! Моля само да обърнете внимание, че лимитите не влизат в сила ВЕДНАГА, както сте написали, а до 10 мин. Проверено е през вашия кол център.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за коментара. Да, действително лимитът влиза в сила в рамките на до 10 минути. Добавихме го като уточнение в текста, за да бъде полезно като информация за в бъдеще на нашите читатели. Успешен ден!

  3. Необходимо ли е толкова високо ниво на сигурност /Token или Квалифициран електронен подпис (КЕП)/, при пасивно онлайн банкиране Моята Fibank?

    1. Здравейте! Промяната на нива на лимити по карти е активна операция, за която е необходимо активно банкиране и наличие на средство за подписване.

  4. Здравейте. Изчезна бутона лимити?

    1. Здравейте! Временно услугата е недостъпна.

  5. Здравейте,

    Много полезна и удобна нова функционалност!
    В публикацията и тарифата не се споменава тези промени на лимити през my.fibank.bg таксуват ли се или не?
    Хубаво и още по-удобно би било за вбъдеще да може да се задават и индивидуални лимити.
    А също и да се правят промени по SMS известяването за движения и трансакции .


    Успешен ден,
    Румен

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Промяната на лимитите за карти през Моята Fibank не се таксува. Към момента все още няма опция за избор на индивидуален лимит, но Ви благодарим за въпроса - той ще бъде представен на колегите от Виртуалния банков клон. Работим и по проект за регистрация/промяна и прекратяване на услугите за SMS & E-mail известяване чрез електронното банкиране Моята Fibank. Очаквайте повече информация за всички новости от нас тук, както и в социалните канали на банката. Поздрави и успешен ден!

Коментирай