Михаела е част от екипа на Fibank от 9 години, изминавайки пътя от специалист клиентско обслужване до сегашната си позиция на Управител на един от най-големите клонове – София Юг. В банката я посреща екип от професионалисти и сплотен колектив, който провежда традиционното за работа с клиенти обучение. След няколко години става ръководител банков салон, а резултатите й и успешната комуникация с клиентите заслужено я поставят да ръководи клон с 9 банкови офиса. Самата Михаела предава своите знания на новите служители, като в момента менажира повече от 100 от тях.

Желанието да работи в банката обяснява с възможността да бъде истински полезна за много хора, „защото тук се прави всичко възможно не просто да удовлетворим Клиента, а да стигнем до сърцето му. А Клиентът винаги се връща там, където го води сърцето.“ Да бъдеш част от една от най-иновативните и бързоразвиващи се банкови институции безспорно е отговорна задача. Ако попитате Михаела каква е рецептата, най-вероятно тя ще отговори с думите „комуникация, кооперация и координация, и разбира се усмивка“.

Колегите си във Fibank определя като „семейство“ и „единомишленици“, а голямата награда в края на работния ден е, че си бил истински полезен. „Трудно ми е да го обясня с думи, то е емоция“, споделя Михаела. А предизвикателствата в ежедневната работа са различни, защото обслужването на клиенти в офиса е динамична дейност. Изисква постоянно себеусъвършенстване и разнородни интереси, защото тук се преплитат финанси, право, психология и други дисциплини. Но взаимната подкрепа между колегите и високите стандарти на работа в банката преодоляват трудностите. „Когато колегите имат проблем и не могат да се справят, знаят, че има към кого да се обърнат“, казва Михаела, а десетките имейли и телефонни разговори го доказват.

През годините Fibank е безспорен победител в множество потребителски класации и е отличавана като банка на клиента. Зад тези успехи стоят и няколкостотин човека като Михаела и колегите й. Всеки от тях след края на работния ден също се превръща в клиент и затова стремежът е винаги да се подхожда индивидуално и с грижа към всеки конкретен казус.

В духа на дигиталната транформация и динамичните човешки отношения, най-силният коз да запазиш професионализма си остава сплотеността и колегиалността. За своето почти десетилетие във Fibank и колегите, Михаела Георгиева обобщава: „Мога да уча от прекрасни хора с душа и завиден опит. Имам свободата да комуникирам с всеки. Тук намерих приятели и създадох семейство-моят екип. Тук се чувствам у дома.“

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

Коментирай