Това е един от въпросите, които получаваме най-често. Всъщност начините са няколко.

Безспорно най-лесният и бързият е „Моята Fibank”. С нашата система за електронни справки можете да проверите не само номерата (IBAN) на всички свои сметки, но и какви са средствата Ви по тях, какви са последните движения, кога сте плащали с карта и къде и др. Ако нямате регистрация за „Моята Fibank”, можете да я направите още сега, без дори да е необходимо да посещавате наш клон. Достатъчно е при регистрацията да изберете „потвърждение чрез карта, издадена от банката”. За целта ще Ви поискаме данни от Вашата карта. За потвърждаване на регистрацията ще Ви бъде начислена и такса от 0.10 лв. Вижте повече за „Моята Fibank”.

Можете да разберете номера на своята сметка и като посетите най-близкия клон на Fibank. Там наш специалист дори ще Ви напише номерата на всички Ваши сметки на малко картонче с формата на банкова карта, което можете да поставите в портфейла си, така че винаги да е с Вас.

Другата възможност е разговор с нашите специалисти от Контакт центъра. С тях можете да се свържете всеки работен ден между 9:00 до 17:45 на тел. 0800 11 011 за стационарни телефони и *bank (*2265) за мобилни. Ако се обаждате от чужбина, номерът е +359 700 19 599.

Разбира се, нашата препоръка е „Моята Fibank” заради многото възможности и удобството, които ще Ви даде, особено когато сте на път или в чужбина.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

    1. Здравейте, Светослава! За да възстановите достъпа си до "Моята Fibank", ще са Ви нужни потребителското име и клиентският Ви номер. Можем да Ви предоставим потребителското име, но клиентския номер можем да Ви предоставим единствено лично в клон на банката. Можете да видите клиентския си номер и на документи, издадени от банката - платежно нареждане например. За да Ви изпратим потребителското име, молим да ни пишете на my.fibank@fibank.bg от имейла, с който сте се регистрирали за услугата. Можете да се свържете с нас и на тел. 0700 12 777. Оставаме на Ваше разположение. С уважение, Екипът на Fibank

  1. Много полезно! Особено за човек като мен, на който често му се случва да забрави къде си е записал номера на банковата си сметка ;)

    (blush)

  2. Предвиждате ли възможността за опериране и достъп до информацията за кредитните карти "Diners club" през "Моята Fibank"?

    1. Здравейте, Събин! Към този момент не е предвидена подобна възможност, но с Diners Club можете да се възползвате от други две удобни услуги - SMS за авторизации с карти Diners Club и Извлечения по имейл. С тях удобно можете да следите плащанията със своята карта и извлеченията по нея. Поздрави и приятен ден!

Коментирай