„Моята Fibank” вече не е само система за електронни справки. В нея можете да регистрирате абонатни сметки, например за телефон, вода, парно, ток, телевизия и пр. С няколко клика от всяко устройство с достъп до интернет можете да платите всички сметки, без да се редите на опашки. Избирате сметките, които искате да платите, след това и средството – с карта или с банкова сметка. И това е всичко. Така чрез „Моята Fibank” от стартирането на услугата в началото на годината досега са платени близо 40 000 задължения по абонатни сметки!
И ако понякога Ви се случва да забравите, че към края на месеца идва например сметката за мобилния Ви телефон, можете да разчитате на „Моята Fibank”. Можете да настроите системата така, че при ново задължение по сметка да получавате известие на имейла си. Тази настройка можете да направите от меню „Плащания” и след това „Известия по e-mail”. Въвеждате имейла си и избирате сметките, за които желаете да получавате известие. А известията са три вида – при ново задължение, при успешно плащане и при неуспешно плащане. Накрая натискате „Добавяне” и настройките са запазени.
Известията за нови задължения, които ще получавате на имейла си, съдържат и сумата на задължението. Доволни ли сте от услугата „Плащания на абонатни сметки”?
Customer Support 2014-02-25 18:19:31
Здравейте! Можете да прочетете повече по темата на нашия сайт тук >> http://www.fibank.bg/bg/s-kakvo-uslugata-moyata-fibank-e-po-razlichna-ot-uslugata-elektronno-bankirane/page/1923/item/155/from/1905
Maria Stoimenova 2014-02-25 17:03:53
Каква е разликата между my.fibank и e-fibank?
Бонка Георгиева Синапова 2013-02-17 16:33:43
Регистрация
Customer Support 2013-02-18 10:24:21
Здравейте, г-жо Синапова! Искате да се регистрирате за "Моята Fibank" и за комунални плащания? Заповядайте във формата за регистрация.