Fibank (Първа инвестиционна банка) вече предлага на своите клиенти-физически лица възможността да нареждат незабавни плащания по мобилен номер – услугата blink P2P.

По този начин ПИБ разширява продуктовото си портфолио от онлайн преводи, като е и първата в страната, предлагаща услугата чрез мобилното си приложение My Fibank.

Blink P2P е незабавен превод по мобилен номер, достъпен за клиенти с активни права за банкиране в My Fibank. Получателят и наредителят трябва да са регистрирани за услугата. Необходимо е клиентите да изтеглят актуализирана версия на My Fibank, да посочат мобилен номер за получаване на преводи blink P2P и номер на сметка. За момента са възможни преводи в левове, като времето за получаването им е до секунди. Fibank е първата в България, която предлага услугата blink P2P по мобилен номер на Национална картова и платежна схема, част от БОРИКА АД. Останалите доставчици на платежни услуги ще се включат поетапно към услугата, като дотогава blink P2P ще се извършват само между клиенти на Fibank.

Нарежданията се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. През първите 3 месеца от стартирането на услугата – до 20 април 2023 г. включително, Fibank има промоционално предложение за своите клиенти. Направените преводи blink P2P до 100 лева ще бъдат безплатни (до 10 незабавни превода на денонощие).

Предимствата на незабавните плащания в левове за клиентите-физически лица са многобройни. Те са бързи, лесни и удобни, с високо ниво на сигурност.

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

Коментирай