Преди няколко дни ви обещахме да ви изненадаме с новите ни рекламни клипове за кредитните карти, издавани от ПИБ.

Ето ги и тях... След The Making of... дойде ред и на Оригиналът.

Верни на традицията да представяме и двете гледни точки, тази на мъжа и тази на жената, направихме два клипа:

Ето за какво ТЯ използва кредитната си карта...

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/woman_karaoke_mastercard.flv 400 300]

а ето за какво ТОЙ използва своята кредитна карта....

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/man_karaoke_viza.flv 400 300]

особено ако става дума за футбол...

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/futbol_viza.flv 400 300]

Да. Това са героите на нашите клипове - непосредствени и естествени, а ситуациите, в които използват кредитните си карти са взети от реалния живот, защото кредитните карти вече са част от нашето ежедневие.

Надаваме се че тези истории, разказани с усмивка и намигване, ще ви накарат да се забавлявате, а доброто настроение ще бъде с вас винаги, когато пазарувате с кредитни карти от Банка ЕДНООО....

Коментари

  1. @Александър Ненов, Тази рекламна кампания на ПИБ е продуктова реклама за кредитни карти, която е насочена към точно определена целева група след извършено специално проучване на техните нагласите и очакванията. Рекламната кампания е насочена предимно към млади градски хора, които сега избират своята първа банка и респективно своята първа кредитна карта. Това са млади, необременени хора, имат динамично ежедневие и кредитната им карта е неотлъчна част от съвременния живот. Тези хора не се впечатляват от традиционните послания, към които често прибягват финансовите институции, те харесват нещо ново, динамично и забавно. Именно тази рекламна кампания на ПИБ отговаря на очакванията и нагласите на тези млади хора. ПИБ има разнообразни клиенти, тъй като е една от най-големите банки в България и не е възможно, пък не е и необходимо, всички клиенти да се идентифицират с всяка една реклама на Банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. ПИБ е Моята банка, но все по-трудно се асоциирам с рекламните и лица. Първо бяха семейство селяни, които правят депозити, а сега рапъри които ми пеят за кредитни карти. Разбирам идеята да сте по-нестандартни и разчупени, но не смятате ли, че когато става дума за пари хората искат да видят сигурност и до някаква степен консерватизъм. Да не говорим, че имаше хиляди начини да направите реклама близка до младите, и да е нестандартна и разчупена, но да мога аз и останалите клиенти на банката да се асоциираме с героите. Да се радваме когато я гледаме всеки път, а не както е сега да се изнервяме че нашата банка е банката на недорасляци.

    И не на последно място - не разбрах изобщо защо се налага ново име на банката - "банка еднооо". В криза сме - намалете си разходите си, като уволните вашия рекламен/маркетинг отдел. Единственото хубаво нещо на "банка едноооо" до сега е било този блог.

  3. Поздравявам всички разбирачи на реклами и критикари с новото софт-порно на Инвестбанк. Ей, хора от ПИБ, продължавайте да сте провокативни и смели!

  4. Привет,

    Интересна идеа за реклама. Клипчетата ви винаги са били интересни и идейни ...
    ... но за съжаление наистина с тези "рапъри" е малко глуповато, може би ако бяха малко по-добри изпълнителите (примерно Апсурт) щеше да се получи по-добре - нищо че 3в1 ги ползваха първи.

  5. Аз по принцип не слушам рап, но 24 часа в денонощието предпочитам реклама с рапъри, отколкото с чалгаджийки... А я да си видгнат ръката тези, които слушат студен джаз или ходят редовно на опера?

  6. Tази банка по традиция се опитва да прави нещо по-различно, да излезе от
    банковите клишета – поне за това заслужават елементарно признание.
    Всички плачат, че българската реклама била банална, ама ако се следват сляпо
    само статистиките на таргет групите – само конвейерен булшит ще излиза.

  7. Reklamata e glupava, dori za horata koito obi4at da slu6at rap. V stremeja za kreativnost 4esto ima golqma glupost kato rezultat.

  8. Ееей, България е пълна с разбирачи-слаш-анализатори - особено като стане
    дума за реклама... Ами напиши ти по-умни реклами с проникновени рими, W, ама
    първо се научи да пишеш грамотно. Не е лесно, но опитай. С разбирането на
    посланията е по-лесно - там се иска само малко мозък.

  9. Страхотни клипчета! Поздравления ПИБ! Радвам се, че съм клиент на банка, която непрекъснато се развива и е в крак с времето.
    Имам две кредитни карти от вас, с които пазарувам без пробем в България и чужбина и затова съм спокоен, когато ви препоръчвам на своите приятели.
    Успех!

  10. много добра реклама. поздравления за смелоста ПИБ!!! отново оригинални и креативни. клипчетата за забавни и модерни, изпъкват в рекламните блокове. а, нали това е най-важното.

    много дръзко с това "банка Едно" - само един голям бранд може да си позволи да се самоиронизира.

Коментирай