В края на август в “Кино Арена Младост София“, чийто партньор е Fibank, се състоя специална прожекция на „Емоджи-филмът“. Събитието уважиха куп звезди, популярни сред тийнейджърската аудитория: Поли Генова; влогърите Стан и Стефи, които озвучават главните роли във филма;  Ана-Мария Янакиева и Михаела Велкова от сериала „Не така, брат“ и Дара Екимова. Всички те получиха сребърно кюлче-медальон „Emo-joy kiss“, предоставено от Първа инвестиционна банка.

влогърите Стан и Стефи

Кюлчето-медальон „Emo-joy kiss“ е произведено от швейцарската рафинерия PAMP и е отсечено от сребро с най-висока проба 999/1000.

Закачливият логотип на колекцията, напомнящ пъзел, изобразява означенията на химичните елементи злато (Au) и сребро (Ag), умножени на втора степен (квадрат). Кюлчето е придружено от луксозна кутийка и представлява перфектен подарък за тези, които обичаме или за нас самите. Кюлчетата-медальони Emoji са очарователна и забавна интерпретация на най-популарните Emoji, използвани в социалните мрежи. Те осигуряват възможност всеки сам да изгради своя индивидуален и неповторим стил на общуване. Оценена като еволюция на най-продаваните медальони на PAMP, колекцията „Ценни на квадрат“ (PRECIOUS SQUARED) играе с общоприетите принципи, като преоткрива кюлчетата като приказни и очарователни квадрати – форма без прецедент в бижутерийния бранш. Това е колекция, посветена на детето, което живее у всеки от нас. Тя черпи вдъхновение от популярни мотиви и графични стилове, на които се разчита по цял свят да изразяват човешки чувства и ситуации, познати на всеки от нас без оглед на култура, възраст или пол.

 

Поли Генова с кюлче-медальон „Emo-joy kiss“ от Fibank Gold&Silver

Дара Екимова

Ана-Мария Янакиева от сериала „Не така, брат“

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

  1. Това беше една хубава инициатива.

    Така се създава бранд с положителни емоции :)

    Успех!

Коментирай