1. Как се ръководи екип, който създава ко-брандиран продукт?

В екипа по проекта участваха представители на различни отдели от двете институции. За да се създаде един ко-брандиран продукт е необходимо участие на специалисти, покриващи всички етапи в процеса, както от страна на Банката, така и от страна на партньора – в случая „вивател” (сега вече БТК Груп). Всъщност кодовата дума е „ЕКИП” - много е важно да се идентифицират ролите, да се поставят целите и сроковете и да се организират действията на специалистите с оглед възможностите, заетостта и очакваните резултати. Всеки е специалист в своята област, но с ефективна организация и координация между двете страни се постигат качествени резултати. Приносът за разработването и успеха на ко-брандираната карта Вивател-ПИБ, се дължи на всички участници. И тук бих искала да благодаря от името на участниците в проекта от страна на банката на екипа на Любов Кирилова за ползотворната съвместна работа, за ентусиазма и постоянството.

2. Какви са особеностите на работа на екипите – става дума за две големи институции- ПИБ и Вивател? Разкажете за процесите на работа.

Двете институции имат различна вътрешна организация и стил на работа. Това е предизвикателството при подобни съвместни проекти - да се стиковат различията между партньорите, така че да се постигнат качествени резултати в срок. Ние определихме контактни лица от двете страни - ПИБ и Вивател, които планираха, проследяваха изпълнението и комуникираха резултатите вътрешно при тях или с трети страни, ангажирани в процеса на разработка на ко-брандирания продукт.

3. Как избрахте точно тези характеристики на картата?

Нашата банка винаги е била клиентски ориентирана. В работата си с колегите от Вивател, с радост установихме единомислие по този въпрос. За нас най-важно бе да предложим интересен продукт, който да отговаря на очакванията на потребителите. От друга страна същността на ко-брандираните продукти предполага и двата партньора да добавят стойност към продукта, нещо, което е по-различно и едновременно с това достатъчно привлекателно за клиентите. Такава беше и нашата цел при избора на параметри на картата. Може би това беше и един от най-трудните моменти. Трябваше да идентифицираме по-специалните параметри на продукта, които всяка една от двете страни да предостави, но такива че да бъдат реализуеми от техническа гледна точка и в крайна сметка да има положителен финансов резултат. Явно добре сме се справили с тази задача, след като картата Вивател-ПИБ получи престижната награда Оскард в категория Лоялност за Европа.

4. Имахте ли някакви трудности по време на работа?

Разбира се, че имаше моменти, в които нещата не вървяха съвсем гладко, но това е част от обективната действителност. Именно добрият дух, ентусиазмът и желанието ни да направим нещо различно в полза на клиентите, ни помогнаха да разрешим появилите се трудности. А след преодоляването им, успехът става по-сладък.

5. Какво отличава тази карта от останалите карти на ПИБ?

Ко-брандираната карта е специално разработена за лоялни абонати на Вивател и затова параметрите й са по-различни от стандартните, които ПИБ предлага. Първото нещо, като прави впечатление, е уникалният вертикален дизайн, наподобяващ мобилен телефон. Това е първата и засега единствена карта с вертикален дизайн. От друга страна абонатите на Вивател, които имат издадена ко-брандирана карта получават до 100 безплатни минути за разговори, в зависимост от направените плащания с картата - колкото повече плащат, толкова повече минути получават. Картата е с по-дълъг гратисен период (до 60 дни). Клиентите получават безплатно автоматично погасяване на месечните си сметки към Вивател, безплатни SMS известия за всяка авторизация, извършена с картата и безплатна застраховка, която се активира, или при плащане с картата в чужбина, или при разговор в роуминг.

интервю: Мартин Бояджиев

Коментари

  1. Браво, като основател на интернет магазин, приветствам всяка инициатива, помагаща на потребителите да ползват електронни начини за разплащане.

    Успех!

  2. Здравейте, Радослав! С нашата услуга "SMS за авторизации с банкови карти" ще получава съобщения на телефона си при всяка операция с картата. Услугата можете да използвате за всички кредитни и дебитни карти, издавани от Fibank. Поздрави!

  3. Мога ли да получавам смс известия и/или имейл в реално време към друг вид ПИБ карти?

  4. За тази карта до скоро не знаех, обаче след като прочетох за нея изненадах жената с кредитна карта + нов мобилен апарат (с вивателска сим) за рождения й ден и бях, както се казва по американските филми - героя на деня!
    Браво на г-жа Самарева и ПИБ за тази чудесна карта!

  5. @ новия:

    За повече информация можете да посетите интернет страницата на ПИБ http://www.fibank.bg/bg/page/129/tab/130 или удобен за Вас офис на банката. По този начин можете да получите повече информация относно видовете кредитни, които ПИБ предлага на своите клиенти. Ако имате нужда от допълнителна информация можете да ни пишете на електронната поща за обратна връзка.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  6. В най-близкия офис на ПИБ!
    попълваш искане, което можеш да направиш и в интернет, казваш къде искаш да получиш картата - и готово!

  7. Къде мога да получа кредитна карта от ПИБ ?

Коментирай