От септември всички потребители, физически лица*, които използват Моята Fibank, имат достъп до нова функционалност – Push Notifications (Известия). Информацията е достъпна на мобилни устройства с Android или iOS операционни системи, на които е инсталирано приложението My Fibank, както и на https://my.fibank.bg

Новата функционалност ще Ви позволи да получавате безплатно нотификации за наредени преводи, приход и разход по сметка, картови авторизации и други**. Кратките съобщения се получават в реално време на последното регистрирано устройство, от което е осъществен вход в мобилното приложение, благодарение на което лесно и бързо можете да получите актуална информация за Вашите сметки независимо дали сте в страната, или в чужбина.

(Мобилното устройство трябва да бъде регистрирано по един от следните начини: през мобилното приложение Му Fibank от меню "Авторизация устройства" чрез Вашето Token устройство от Fibank; онлайн през Моята Fibank от меню "Настройки" - "Мобилно приложение Му Fibank" чрез Вашия КЕП (Квалифициран електронен подпис) или Token устройство от Fibank;  в клон на банката.)

От меню „Настройки“ >> „Настройки на известия“ ще можете да направите Вашия избор за кои предпочитани събития жеалете да получавате известия. Услугата е налична и в десктоп версията на Моята Fibank. ***

Eкран на Android и на iOS

 

Изглед на съобщението на начален екран при Android

Представяне на известията в мобилното приложение (Изглед при Android).

Изглед на известията на сайта https://my.fibank.bg

* Новата функционалност ще бъде достъпна скоро и за бизнес клиенти на банката.

** Известията не отменят регистрирана от клиента услуга за SMS известяване. Ако желаете да бъде спряна тази услуга, е необходимо да посетите удобен за Вас офис на банката. 

***По подразбиране всеки потребител е регистриран да получава известия при нареден превод и промяна на тарифата на ПИБ АД.

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. Бихте ли разяснили как се авторизира устройство.
    Нямам токен устройство,нямам и кеп.

    1. Здравейте,

      Съветсваме Ви да се свържете с колегите от Дигитално банкиране, които ще Ви преведат през процеса на регистрация с Evrotust: https://www.fibank.bg/bg/chastni-lica/bankirane/distancionno-bankirane/distancionno-podpisvane-na-dokumenti-v-mojata-fibank

      телефон за контакт: 0700 12 777
      имейл: my.fibank.bg

      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

  2. Предпочитам на гривна , харесвам без контактно плащане защото няма ресто жълти стотинки после не ги взимат в никой магазин ,плащаш и си тръгваш ,колко струва

Коментирай