С цел да помогнем на нашите клиенти да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които Моята Fibank предлага, ние от Първа инвестиционна банка стартираме услугата „Помощ от приятел“.
Във всички 125 клона и офиса на банката в цялата страна всеки, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към наш служител. По този начин, с малка „Помощ от приятел“, клиентите ни ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране, така че то да може да им спести както време, така и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните им финанси. Всеки ще може да разбере как да добави сметки от други банки, да извършва онлайн плащания чрез лицево разпознаване, да си издаде виртуална карта само за няколко секунди, да промени лимитите по своите кредитни карти спрямо страните, в които му се налага да ги използва, да заплаща комуналните си сметки без допълнителни такси, да закупи електронна винетка, да си открие сметка, депозит или да кандидатства за кредит или кредитна карта и още много други.
Чрез Моята Fibank можете да се възползвате дори и от динамиката в цената на международните пазари на златото, като си откриете „Златна сметка“. Тя дава възможност свободно да се планира с каква сума и по кое време да се закупи злато, а също така и в кой момент да се продаде част или цялата наличност, според моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар. Всичко това са само част от продуктите и услугите, които всеки клиент може да използва онлайн и за които всеки може да разбере повече чрез услугата „Помощ от приятел“. Тя е напълно безплатна и е достъпна за всички клиенти на банката, без значение дали са физически или юридически лица.
Съществено важно предимство за всеки е, че освен персонална консултация, той получава и денонощна поддръжка. Във всеки един момент, в който има нужда от помощ, той може да се обърне към нашите служители или да позвъни на телефон 0700 12 777.
Вече повече от 25 години Fibank е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank. Изключителният принос в развитието на иновациите в страната, качеството на обслужване на клиенти и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха през 2021 г. на банката признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено от базираното в Англия международно списание "Global Brands Magazine".
Коментари