Тази седмица към своя каталог добавихме две нови и много ценни колекции. Едната от тях носи името „Треска за злато”. Всяко от шестте златни кюлчета, които са включени в нея, е от най-чиста проба (999.9) и представя една от държавите, изиграли особена роля в търсенето на злато – Бразилия, Русия, САЩ, Австралия и Канада. В луксозната кутия място е намерено и за едно късче самородно злато – за всички ентусиасти и запалени колекционери на късчета от историята.

Втората колекция пък е съставена от 12 сребърни монети, на които са избразени всички музи, техният покровител Аполон и „нашият тракийски Орфей” като син на музата Калиопа и легендарен музикант. Монетите са с тегло 25 гр. и са с проба 999.

Колекциите са в ограничен световен тираж – 3000 бр. за златната и 4000 бр. за сребърната серия, - а по 150 бр. от всяка могат да бъдат разгледани и закупени в нашите офиси. Ако желаете да ги разгледате и за да сме сигурни, че ги има в наличност, ни уведомете кой от нашите клонове ще Ви е най-удобен. Златната колекция е с крайна цена 3155 лв., а сребърната можете да закупите за 1175 лв.

Коментари

  1. Здравейте и вие, екип на Fibank,
    разбира се, че започнах от клон "Варна" но точно там ми казаха че няма това, което търся и следователно няма да го има никъде във Варна. Аз обаче минах и през клон "Света Петка - Варна" за всеки случай и след това се спрях в клон "Цариброд - Варна" където имаше и това което търсех а също така извадиха от някакъв сейф вътре и това което в клон "Варна" ми казаха че няма никъде във Варна. Сигурен съм че в информационната ви система има наличностите по клонове но защо на служителите не е много ясно не знам. Добра идея ми се струва и на сайта на банката да има информация за колекционерските предмети със снимки, цени и наличности.
    Ясно ми е че се опитвате да имате добра организация но малко не ви достига, затова ви пиша за да знаете къде да оптимизирате и кое дразни клиентите и е неприемливо за 21 век. Сигурен съм че ако инкогнито човек от банката направи заедно с мен едно кръгче по клоновете за да търси определен артикул ще остане доста изненадан как се разминават нещата на хартия и в реалността.
    Желая ви успех.

  2. Здравейте, г-н Паскалев, Винаги можете да заповядате в нашия клон "Варна" на ул. "Братя Миладинови" 47. Там разнообразието от всички продукти от колецията "Злато и нумизматика" е най-голямо и ще можете да разгледате всеки един от тях. За съжаление не във всеки от нашите клонове във Варна обаче може да се плаща с кредитна карта. В такива случаи се налага процедурата, през която сте минали. Затова и Ви препоръчваме да посещавате клон "Варна". Благодарим Ви, че ни оставихте този коментар, и съжаляваме за неприятното впечатление, с което сте останали. Ще направим всичко по силите си, за да улесним процедурите. Лек и успешен ден и поздрави от екипа на Fibank!

  3. Уважаема банка,
    коментарът няма да ми е много по темата но преживяването ми е прясно и искам да си го излея а пък и този пост в блога ви чакащ ме да го прочета щом се прибера...
    Закупуването на описаните по горе и подобни "колекционерски продукти за ценители" във клоновете на банката ви е достойно да бъде описано от Еленко. На мен ми отне около 45 мин. посещение на три ваши клона във Варна, 5 лв. такса (за плащане с кредитна карта издадена от вашата банка) и доста лоши мисли за измислилите схемата. Защо е нужно да чакам ред за да седна на бюро предназначено за обслужване на клиенти със сметки или кредити от банката за да получа три листа А4, които да предам на касата (същевременно сигурно имате поне две кампании убеждаващи колко сте зелени), защо не мога да платя на касата с карта а трябва да получа още три листа А4 (които ми струват 3 лв.) за да отида на касата, където да ми дадат изтеглените от терминала пари, с които да заплатя обратно избраната от мен монета или друг колекционерски предмет? Купувам монети от вашата банка от поне 10 години и всеки път се чудя на организацията и времезагубата. Според мен за това време и разход на пари и хартия трябва да ми дадете кредит за поне 5000 евро. Сигурен съм че може да се оптимизира процеса и да мога за 5 мин. да вляза да си избера монета да я платя на касата с карта и да си отида доволен. Би било хубаво и да бъдат изложени наличните монети и предмети на витрината за да не е нужно да питам на касата дали еди коя си е налична и къде.
    Желая ви доволни клиенти.

Коментирай