В работата си всеки ден се срещаме с Вас, като поводът е или някой банков превод, или откриване на депозит, или кандидатстване за кредит, или другите продукти и услуги, които предлагаме. И докато се стараем те винаги да са на ниво, не забравяме, че от особено значение са и начинът, по който Ви посрещаме и обслужваме, и впечатлението, с което излизате от офисите и клоновете ни.

Уважаема г-жо Георгиева,

Бих искал да споделя с Вас отличните си впечатления от дългогодишната работа с двама от Вашите служители на фронт офиса в Централни Хали, София:

- г-жа Кремена Николова и

- г-н Димитър Тодоров.

През всички тези години имах удоволствието да бъда обслужван като Ваш клиент по един наистина достоен за уважение начин от тези двама толкова силно мотивирани и компетентни служители.

Фронт офисът е лицето на една банка и тези служители, които ежедневно влизат в пряк контакт с клиентите, са тези, които създават името на банката и поддържат нейната репутация. В този смисъл бих желал да приемете моите най-сърдечни поздравления за дългогодишното и устойчиво управление на човешките ресурси на Първа Инвестиционна Банка. За мен тази институция, благодарение на горепосочените служители, представлява един европейски модел за подражение във времето на сегашната криза, когато корпоративните ценности, като устойчивост и корпоративна социална отговорност придобиват нови измерения.

Пожелавам Ви все така успешно да мотивирате служителите си да работят компетентно и с внимание към клиентите, създавайки най-важният капитал на банката – социалният.

С уважение,

Kiril Nikolov

European Commission

Когато това впечатление е отлично, ние сме доволни, че усилията ни имат реален ефект. Особено радващи са и подобни писма, защото те са още по-голяма награда и стимул да бъдем по-добри в това, което правим. Затова и искаме да се похвалим. Получихме го наскоро и благодарим на г-н Николов за добрите думи!

Знайте, че винаги можете да разчитате на нас, а коментарите и предложенията Ви са наистина ценни. Те ни помагат да следваме пътя, който сме си начертали – да бъдем най-добрите.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Здравйте, аз съм клиент на вашата банка и на 11.08.2015 сутринта минавайки през Стара Загора ми се наложи да ви посетя. С влизането си в банката, бях на ръба да се върна щом видях колко хора има. Възхитен съм от момчето което се грижи за сигурността и реда в банката, бях учтиво посрещнат и убеден да изчакам. Следих действията и насоките му към клиентите, благодарение на които хората бързо се оправяха и имаше ред. Поздравления към по висше стоящите, че подбират така добре кадрите си, доколкото видях от табелката на служителят инициялите му бяха Георгиев ако не се лъжа. Отношението и усмивките на служителите ви ме правят горд че съм ваш клиент!

    С уважение: Т.Иванов

    1. Здравейте, г-н Иванов, благодарим Ви за споделената обратна връзка и доверието. Ще предадем думите Ви на колегите от Стара Загора :) Желаем Ви усмихнат ден! Поздрави, Eкипът на Fibank

  2. Уважаеми Управители на FI BANK изключително съм доволна от обслужването на Вашата служителка Росица Борисова- клон Надежда . Пожелавам ви успех и повече такива служители. от Еленка Тасева

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната оценка. Желаем Ви успешна седмица!

  3. Здравейте,
    разбира се,че след като още съм клиент на банката ,и аз споделям казаното по-горе.Но защо постнахте точно този коментар на господин Кирил Николов,малко избирателно ми звучи.Кое повече Ви радва:писмото или подателя?
    Има много положителни оценки за Вашия екип от много години.А когато е имало критика от страна на клиенти,винаги сте съдействали за всичко.По-важно е клиента да е доволен,а не кой е клиента:)
    Бъдете здрави,с най-добри пожелания.

  4. Здравейте, Ивелина, Радваме се, че споделяте това впечатление. Програмата „Лоялен клиент“ бе създадена като реверанс към клиентите на банката, които по време на недоброжелателните слухове през 2008 г. останаха клиенти на банката. Междувременно разработихме и продължаваме да работим върху по-атрактивна програма за лоялност, която да отговори на високите изисквания на нашите клиенти. Така създадохме YES. С нея и банковите карти, участващи в YES, Вие трупате бонус точки за всяка покупка в партньорската ни мрежа. Тези точки можете да усвоите при всяко посещение на YES търговски обекти. Поздрави!

  5. Дам, подкрепям с две ръце. Запозната съм със служителите в клон Деница - чудесни! И няма текучество от години, което е перфектно.
    Въобще, в който клон да съм отишла, съм получавала обслужване на едно и също високо ниво.
    Да попитам за издадените 2008 г. карти "Лоялен клиент" - какво точно можем да правим с тях?!

Коментирай