Проблясъци от Call Центъра:
.......................................................................................................................................................................
Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
Клиент: - Ами...добре са
.......................................................................................................................................................................
Клиент: - Накъде ще тръгне днес следобяд курса на долара ?
.......................................................................................................................................................................
Клиент: - Аз искам да ви се обадя, само да ви кажа - там на Десислава и издадоха един документ и тя се отказва........................................
Агент: - Вие дебитна карта ли имате в нашата банка?
Клиент: - Не, разплащателна карта имам, Master Card
.......................................................................................................................................................................
Клиент: - Сега тука като си пиша IBAN-на, гледам от писмото, което сте ми дали, тези задрасканите нули просто не ги пиша...
.......................................................................................................................................................................
Агент: - Кажете ми ЕГН госпожо.
Клиент: - 43..78..01
Агент: - Кажете ми цялото ЕГН госпожо!
Клиент: - Ами ето аз Ви казвам откъслеци от ЕГН-то......Ама как така,
вече сме в Европейския съюз, всички западни страни така работят,
вие още не може да се оправите само по части на ЕГН-то!?!?!
.......................................................................................................................................................................
Агент: - Първа инвестиционна банка, добър ден!
Клиент: - Моля Ви, свържете ме с девойката от втория етаж.
Агент: - Коя девойка господине, как се казва?
Клиент: - Ами вие сте много…
Агент: - В кой офис?!
Клиент: - Там на втория етаж..
Агент: - Как се казва колежката?!?
Клиент: - Аз се казвам Драган Иванов...
.......................................................................................................................................................................
По време на кампания на Дайнърс Клуб – агент предлага карта First Lady на представител на силния пол, картата е предназначена за дамата до него:
„ – Желаете ли да направите неустоим подарък на своята дама?” Отговор:
„ – Абсурд, Жена с кредитна карта е като маймуна с граната.”
.......................................................................................................................................................................
Агент: Лили на телефона, добър ден!
Клиент: Ало ?!?
Агент: Да, кажете?
Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?
.......................................................................................................................................................................
Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?
.......................................................................................................................................................................
След като е изслушал записите на IVR –а на тел. 080011011 , в които многократно се споменава Първа инвестиционна банка, клиент се свързва със служител
Агент: Виктория, добър ден!
Клиент: Ама аз не искам да говоря с пицарията, искам с Първа инвестиционна банка....
.......................................................................................................................................................................
Екипът на ПИБ ви пожелава весел уикенд!
pligg.com 2008-06-17 16:49:51
<strong>Първа инвестиционна банка - Смях от Call center-a...</strong>
Първа инвестиционна банка - Смях от Call center-a
Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена? Клиент: - Ами…добре са...
Стан В 2008-06-10 18:36:57
Здравейте, радвам се че сте отворили блог, посмях се и със тези бисери, но искам само да ви дам ПР съвет, може би не трябва да става практика защото някои хора (дори и ако не са цитирани във бисер) могат да приемат подобни инициативи като подигравка със клиентите.
Бил съм свидетел на подобни реакции по други корпоративни блогове :)
:) 2008-06-07 23:47:37
hahahaha! Takmo se biah depresirala, che e sabota vecher i che sam sama vkushti... ama tozi posting me navede na misulta, che i prez sedmicata e veselo!:P
Жорка 2008-06-07 15:47:21
Чакаме другия петък :)
Уест 2008-06-07 15:30:26
Това беше жестоко! хахаха
Свилен Попов 2008-06-07 10:17:29
хахаха :D Много са добри в всичките :) Сутринта явно ще започне с усмивка :) Иначе тези най-много ми харесаха:
Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?
Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
Клиент: - Ами…добре са
Агент: Лили на телефона, добър ден!
Клиент: Ало ?!?
Агент: Да, кажете?
Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?
Manol Trendafilov 2008-06-07 09:25:53
о много добро беше :D
Калин 2008-06-06 14:51:20
Добри са! Искам и следващия петък.
Харесаха ми за "как са вашите имена" и "нецялото егн".
blacksnoopy 2008-06-06 14:42:58
Агент: Лили на телефона, добър ден!
Клиент: Ало ?!?
Агент: Да, кажете?
Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?
Хахах :) :)
DM 2008-06-06 14:07:39
Opravihte mi natroenite za weekenda, mnogo svejo... Vseki petyk li shte puskate novi ili... tova beshe ednokratna doza humor