Както вече вероятно сте забелязали Първа инвестиционна банка подмени изцяло корпоративния си уеб сайт: www.fibank.bg. По време на работата по дизайна, съдържанието и функционалността на новия сайт, ние от екипът на ПИБ се стремяхме да създаде максимално лесен, интуитивен и достъпен интерфейс, който същевременно да е в крак с последните световни тенденции за корпоративни интернет страници. Новият ни сайт има българска и английска версия, като освен информация за продуктите и услугите на банката предоставя възможност за попълване на он-лайн заявки за кредитни и дебитни карти.
В процеса на работа, приоритет беше изграждането на информационната архитектура с оглед предоставяне на бърз достъп и лесно ползване на съдържанието. Целта е посетителите на www.fibank.bg да се ориентират лесно в навигационните менюта и да имат възможност за достъп до различни приложения, като попълване на искания за кредитни карти с логото на ПИБ например. Особено внимание е обърнато на подробното и лесно описание на всички продукти и услуги предлагани от ПИБ. Полезни за клиентите са калкулаторите, с които лесно могат да изчисляват приблизителните стойности на месечните си погасителни вноски.
Началната страница на новия сайт на ПИБ предлага лесна навигация според индивидуалните нужди на клиента - бърз достъп до различни продукти, предназначени за физически или юридически лица и актуалните промоции. В специална колона, която е достъпна от всяка вътрешна страница на сайта, са подредени полезни съвети, често задавани въпроси, зеления телефон на Контакт центъра на ПИБ, линк към Виртуалния банков клон на ПИБ и към корпоративния блог на Банката - www.blog.fibank.bg.
Най- интересната нова онлайн услуга, която предлагаме се намира в раздела „Контакт център" клиентът има възможност да набере директно Кол центъра на ПИБ, за което е необходимо да има само микрофон и слушалки, или да заяви желанието си да бъде набран от служител в Кол центъра на ПИБ.
На сайта клиентите ни ще могат да четат и всички новини от Банката, като актуалните фигурират на стартовата страница.
Customer Support 2008-11-24 15:04:03
Здравейте, Минаващ, Благодарим за насоките Ви. Бихме искали да Ви информираме, че блогът на ПИБ също ще смени дизайна си съвсем скоро. Както винаги искаме да чуем всички коментари и градивна критика от страна на клиентите на ПИБ, за да можем да оптимизираме максимално функционалността на блога. Поздрави, Екип на ПИБ.
Минаващ 2008-11-23 22:05:41
По повод изказването г-н Динчев, считам, че след като ПИБ направиха такива подобрения в сайта за електронно банкиране и в корпоративния сайт, е време да подобрят и блог-а си. Аз например не разбирам защо някои от темите в блога се скриват и се показват други, т.е. актуални са само последните 3 по които е публикувано, ако се не лъжа. Не е ли възможно да се направят няколко големи теми.
Например:
Сайт на ПИБ
Продукти на ПИБ
Служители
Възникнали проблеми и т.н.
Не твърдя, че предложените теми са най-походящите. Напротив убеден съм, че екипът на ПИБ ще ги измисли по-добре. Идеята ми е, че блога трябва да придобие леко форумен вид. Знам, че е блог, а между блоговете и форумите има разлики, но определено от блога на ПИБ има още какво да се желае.
Поздрави
Тодор Колев 2008-11-19 23:38:00
Определено има подобрение в сравнение със старата визия. Поздравления!
Customer Support 2008-11-19 17:44:48
Здравейте, г-н Динчев, Моля да ни поясните какво по-конкретно имате предвид под „Оправете си блога и общувайте с клиентите си на български”, за да може своевременно да предприемем респективните мерки. Благодарим Ви предварително за оказаното съдействие. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2008-11-19 17:43:40
Здравейте, F2, Целта на корпоративния сайт на банката е да рекламира продуктите и услугите на банката, както и да дава подробна информация за тях. От думите Ви съдим, че сме постигнали тази цел. Ще се радваме на Вашите препоръки относно съдържанието, ако имате такива. Поздрави, Екип на ПИБ
Веселин Динчев 2008-11-19 09:30:15
Браво!
Пременил се Илия - погледнал се пак у тия.
За каква визия и подобни говорите. Оправете си блога и общувайте с клиентите си на български, без излишно показване че знаете "english"!
Karaivanov 2008-11-18 22:36:38
Браво. На мен много ми харесва!Прекрасно изпълнение и наистина е прегледно, а на банера с Бербатов каво му е лошото...:) Най-ми допада връзката с кол центъра през сайта. До сега не бях виждал такова нещо.
F2 2008-11-18 19:34:30
Погледнато на око - около 20%-25% от заглавната страница е заета от рекламен банер с Бербатов. Вътрешните страници също имат големи полета с или безсмислени картинки, или реклами. На мен не ми допада тази особеност на визията.