Помните ли онези опашки за плащане на парно, ток, студена вода? А скоро налагало ли ви се е да почакате в някой от офисите на мобилен или кабелен оператор? Колко точно време ви отне това – 5, 10, 15 или повече минути?
Добрата новина е, че чрез електронното банкиране на Fibank – Моята Fibank заплащането на всички тези сметки може да Ви отнеме само 5 минути и то еднократно. Времето, което ще трябва да отделите, е да регистрирате съответните търговци. Ако зададете автоматично погасяване на задълженията, това означава, че няма да губите повече нито миг и със сигурност ще можете да правите нещо по-смислено от това да чакате на дълги опашки сред изнервени клиенти.
За да използвате тази възможност, на първо място е необходимо да имате регистриран профил в Моята Fibank, което можете да направите директно онлайн от бутона Регистрация https://my.fibank.bg/. Необходимо е да имате издадена карта, тъй като при регистрацията ще трябва да впишете данните от вашата карта, които ще се използват еднократно за картова авторизация и сумата от 10 ст ще бъде удържана за проверка и авторизация на вашия новосъздаден профил.След като вече имате профил, заплащането на задължения към различни търговци и преводите между ваши собствени сметки се извършват само с паролата, с която сте се регистрирали. Дори не е необходимо да използвате КЕП или Token. Можете да правите плащанията както през платформата, така и през мобилното приложение My Fibank, директно през вашия телефон.
Комунални плащания чрез My Fibank
За да стартирате използването, е необходимо от менюто да изберете „Комунални услуги“ >> „Регистриране на задължение“. Можете да регистрирате едно или няколко задължения, като винаги има опция да добавите нови или да деактивирате стари.
След което избирате „Категория и търговец“ – например: Мобилни и телефонни оператори >> Мtel.
След като го регистрирате успешно, в списъка ще ви се представи информацията, че вече имате 1 брой регистрирано задължение.
Всеки от търговците изисква различни данни при регистрацията. В случая, както е изписано на екрана, M-tel изискват абонатен номер и 4 цифри от фактурата, изписани слято. За повечето търговци е необходим абонатният или т.нар. клиентски номер, който винаги е изписан на фактурата, която получавате.
Регистрираното задължение ще се появи векран” Задължения очакващи плащане”
След като изпишете номера, натискате върху бутона ПРОДЪЛЖЕТЕ. След няколко секунди ще получите информация на екрана пред вас, че плащането е регистрирано успешно.
Можете да направите допълнителни настройки за всяко едно от плащанията дали то да бъде автоматично в бъдеще, или не. Ако все пак изберете опцията всеки месец да го потвърждавате ръчно, това ще ви отнема само няколко секунди.
Ако желаете регулярно да получавате информация за постъпили нови задължения, очакващи плащане, можете да регистрирате ваш е-mail. Така ще получавате известия и ще сте в течение. Дори няма да бъде необходимо да проверявате информацията директно във вашия профил в Моята Fibank.
Попълвате формата и натискате бутона „Добавете“. Тук информацията винаги можете да я редактирате – да добавяте известия за нови търговци или да спирате за такива, за които не желаете в бъдеще да получавате известие, да маркирате опцията за известие при направено успешно или съответно неуспешно плащане.
Друг вариант да следите Задълженията, очакващи плащане, е директно в менюто на вашия профил в Моята Fibank: Начало>>Комунални услуги>>Задължения, очакващи плащане. Там ще видите дали имате нови задължения и какви са те.
Чрез Комунални услуги в Моята Fibank можете да заплащате вашия данък върху недвижим имот, МПС, такси за битови отпадъци и още много други комунални задължения, разпределени в двадесет категории.
Плащането на сметки никога не е било по-бързо, лесно и удобно. Възползвайте се от тази възможност и спечелете свободно време за по-приятни занимания.
Още материали от Десислава Богданова, Главен специалист "Корпоративни комуникации" Fibank, можете да откриете в блога тук >>
Коментари