Интервю с Боян Думанов,

Ръководител “Анализ и одобряване на кредитни карти и овърдрафти”, Fibank

Кредитните карти са все по-предпочитан кредитен продукт, особено когато става въпрос за пазаруване онлайн и пътуване в чужбина. Какви са новите промоционални условия, които банката предлага?

От началото на месец март предлагаме кредитни карти на промоционални условия. Стремим се всяка година да предложим нещо интригуващо и съобразено с пазара. Промоционалните условия по кредитните карти на Fibank включват:

  • ½ лихва за първите дванадесет отчетни периода от момента на издаване на картата;
  • ½ такса годишна поддръжка за първата година;
  • ½ такса теглене на банкомат на Първа инвестиционна банка до 31 декември 2018 г.

Срокът на промоцията е до 30.06.2018 г.

Всички се вълнуват от възможностите, които предлага дигитализацията в банковия сектор. Какво ново в тази посока предлага Fibank, когато говорим за кредитни карти?

С иновациите при кредитните карти от Fibank, клиентът може всичко с едно докосване на телефона. С навлизането на smart телефоните в ежедневието ни, работим в посока всичко да става с едно докосване на дисплея. Благодарение на страхотното мобилно приложение MyFibank клиентът може да следи трансакциите с картата и месечното си извлечение. Да активира или ограничава определен тип плащане – например на ПОС или в интернет. Ограничение при плащане с карта може да бъде поставено дори и по територия - в България или в чужбина. Клиентите на Fibank могат да променят лимити на своята карта в реално време чрез MyFibank.

Благодарение на дигиталната кредитна карта Мastercard нашите клиенти плащат директно със своя телефон на ПОС терминала. Тук получават и бонус – изненаданата реакция на търговците при този тип плащане.

Всичко това става бързо, интуитивно и без допълнителен разход за клиентите.

Тук е моментът да благодаря за съдействието на колегите от Виртуалния банков клон и на Картови разплащания, благодарение на които Fibank печели множество международни отличия за дигитална и технологична банка, която предлага на своите клиенти винаги най-актуалните и иновативни продукти и услуги в сферата на банкирането.

Как клиент може да подаде искане за кредитна карта?

Това вече става буквално за минути и е максимално опростено – освен по стандартния начин с посещение на офис на банката, може да заяви карта чрез едно обаждане до Контакт центъра на  *bank (*2265), през уеб сайта – cards.fibank.bg или дори през приложението MyFibank на телефона си. Да, през мобилното приложение! Ние сме първите, които позволяват това – директно през мобилното приложение да кажеш – „Искам тази карта!“ 

Чрез последните три каналa за кандидатстване не е необходимо допълнително посещение на офис предварително. Клиентът може директно да посети банката, за да вземе готовата вече карта, ако бъде одобрен.

Картите ни нямат първоначална такса за кандидатстване или разглеждане на документите.

Какви предимства получават клиентите, които избират своята кредитна карта от Fibank?

Нашата визия е че картата трябва да бъде в полза на клиента. Затова освен атрактивни лихвени нива, отстъпки в таксите, лесно управление и кандидатстване, кредитните карти на Fibank предлагат добавена стойност. Това са онези допълнителни предимства, които клиентът получава, защото е притежател на кредитна карта от Fibank.

  • безплатна застраховка при пътуване в чужбина от Generali;
  • безлихвено ползване на кеш средства или средства за покупки напълно безплатно, ако са изплатени в гратисен период до 45 дни;
  • бонус програма - 0.5% cash back при натрупан оборот 2 000 лв. за период от 6 месеца, без таван на върната сума;
  • възможност за автоматично погасяване на задълженията по картата от друга сметка на клиента във Fibank;
  • възможност да се следят всички трансакции, извършени с Вашата карта, чрез абонамент за услугата "SMS авторизация";
  • 24/7 денонощна поддръжка от Картов център;
  • защита от злоупотреби, гарантирани от чип технологията;
  • застраховка от FiHealth в България и чужбина, безплатна за първата година;
  • висока сигурност за безконтактни плащания;
  • възможност за издаване на допълнителни кредитни карти към вече съществуваща картова сметка на роднини или близки, навършили 18 години;
  • Отстъпка от 3% при резервация в Booking.com с карта от Fibank.

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

Коментирай