Уважаеми клиенти,

Бихме желали да Ви уведомим, че на 3 октомври (събота) от 07:00 до 11:00 часа поради преместване на производствения хардуер временно достъпът до Виртуалния клон на ПИБ, услугата моята Fibank, корпоративния сайт и блог на банката ще бъдат спрени.

Молим да ни извините за причиненото неудобство!

Поздрави,

Екип на ПИБ

Коментари

  1. @ Росен А. Благодарим за споделеното мнение! Директор на виртуално банкиране е уведомен за препоръката Ви и тя ще бъде взета под внимание. Моля да ни извините за причиненото неудобство! Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Като частен клиент ползвам услугите на вашата банка от много време. Изключително доволен съм. Онлайн банкирането е най-добрия ми приятел. Телефонната поддръжка също е на перфектно ниво. А от вчера ползвам и известяването чрез sms при трансакции от дебитната и кредитната ми карта. Дори когато въведох грешен пин системата ми изпрати sms. Това ме изненада много приятно! На практика, нямам какво да искам повече.

    Само една препоръка. Бих искал да получавам известията за профилактика на Виртуалния клон по имейл.

    При предишната голяма профилактика, която продължи почти целия weekend аз се озовах с лаптоп и мобилен телефон на 200км от дома си. Разчитах, че ще мога да ползвам онлайн банкирането, но уви не можах. Фатални неща не се случиха, но определено щях да планирам правилно наличните си финанси в брой, ако просто знаех, че Виртуалния клон няма да работи. Оценете правилно, че молбата да ви извиним, оставена на началната страница на e-fibank.bg не върши работа като известие, след като аз съм я видял, опитвайки да се логна.

    Поздрави!

Коментирай