За следващите три дни (2, 3 и 4 април) сме планирали едно малко обновление на системите, които ни позволяват да отговаряме на всички ваши запитвания. През този период на телефоните на нашия Контакт център (*bank / *2265, 0800 11 011, 087 12 012), Виртуален клон (0700 12 777) и Картов център (0800 12 012, 088 8 68 10 10, (02) 817 1143 и (02) 817 1142) вероятно няма да ви посрещат познатите гласови съобщения, даващи ви възможности да избирате между различни услуги.

Разбира се, ако имате нужда от нашата помощ, винаги можете да използвате тези телефони. Нашите специалисти ще бъдат на линия. Възможно е телефоните да дават заето – затворете и наберете отново, за да се свържете с нас. Временно няма да работи и автоматичната телефонна информация, за което също молим да ни извините.

С предстоящата профилактика, надяваме се, ще подобрим още повече обслужването. Благодарим ви предварително за проявеното разбиране и оставаме на ваше разположение.

Хубав уикенд! :-)

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

Коментирай