Темите пътуване и финанси винаги вървят ръка за ръка.

В този материал Ви представям няколко примера с най-честите затруднения на клиенти на банката да използват своите финанси дистанционно, когато пътуват в чужбина по работа, на екскурзия или просто имат по-дълъг престой извън страната.

 

Забравил съм да си променя лимита на кредитната и/или дебитната карта.

Знаем, че имаме пари в разплащателната сметка, направили сме много от резервациите за пътуването предварително, докато сме били в България, но сме пропуснали нещо, което се налага да заплатим на място и то е на по-висока стойност от нашия лимит по картата. Често клиентите забравят, че лимитът по картите им на територията на България е по-висок, отколкото в чужбина и се сещат едва когато вече са извън страната. Например на някое летище, за да заплатят самолетния си билет или да блокират сума от кредитната си карта за рент-а-кар.

Съвет: Преди да отпътувате в чужбина проверете какъв е лимитът на картите ви. Най-често, ако не сте отбелязали друго в искането ви, лимитът е стандартен. Със стандартните лимити за дебитни и кредитни карти можете да се запознаете на нашия сайт:

За карти VISA https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/VISA_Electron_VPAY_Limits.pdf

За карти Mastercard и Maestro https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/Maestro_Limits.pdf

Лимитът можете да промените, като попълните искане в удобен за Вас офис на банката или директно през приложението My Fibank, както и в профила Ви в дигиталното банкиране Моята Fibank. За целта е необходимо да имате активно банкиране (т.е. да имате средство за подпис и/или потвърдено мобилно устройство) Можете да прочетете повече за ползите, които ще имате, ако използвате дигитално банкиране в блога ни: 5 начина да спечеля време, докато банкирам.

Повече по темата за управление на лимити по банкови карти дистанционно сме писали в материала в https://blog.fibank.bg/: Избери желания лимит по твоята карта дистанционно само за няколко минути

Винаги проверявайте кога изтича срокът на валидност на Вашата карта.

 Fibank digital banking

Искам да направя превод към чужда сметка от чужбина.

Ако планирате да имате по-дълъг престой в чужбина, имате възможността да се погрижите за достъпността до вашите финанси и от дистанция. За целта създайте профил в дигиталното банкиране Моята Fibank, като за извършване на активни банкови операции през Моята Fibank е необходимо да имате средство за подпис (потвърдено мобилно устройство и/или Token). За да регистрирате за първи път Ваше мобилно устройство за активно банкиране и да Ви бъде издадено средство за подпис (софтуерен или хардуерен Token), е необходимо да посетите офис на банката еднократно. Повече за Моята Fibank, както и за процеса на регистрация, можете да научите на https://www.fibank.bg

 

Имам профил в Моята Fibank, но не мога да използвам пълните му възможности.

Често се случва клиенти да осъзнаят, че профилът им в Моята Fibank е само с пасивно банкиране едва когато са в чужбина. Знаят, че могат да гледат движенията си по сметки, че могат да правят преводи между собствени сметки и комунални плащания, но са забравили или не са се информирали добре, че за голяма част от операциите, които могат да изпълнят през Моята Fibank, е необходимо да имат активно банкиране със средство за подпис.

 

Имам профил в Моята Fibank, но не си знам паролата за вход.

За да заявите нова парола за Моята Fibank, трябва да попълните формата за „Забравена парола”. Тук трябва да знаете клиентския си номер. Клиентският номер е конфиденциална информация и може да го получите в офис на Банката или да направите справка в документ издаден от Банката, като вносна бележка.

 

Моят съвет е преди да пътувате в чужбина, особено при по-дълъг престой, задължително да активирате вашия профил в Моята Fibank и да разполагате със средство за подпис. Това ще ви даде много предимства, ще спечелите време и ще се наслаждавате на престоя си извън пределите на България по време на вашата почивка или работна визита.

 

За всички Ваши въпроси нашите колеги от Дигитално банкиране Ви очакват на:

Телефон: 0700 12 777 (денонощно)

E-mail: my.fibank@fibank.bg

 

Телефони за връзка от чужбина:

  • +35928002700 (денонощно)
  • +35928180003

 

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

Коментирай