За нас от Fibank (Първа инвестиционна банка) е от ключово значение да се срещаме със студенти и насърчаваме тяхното практическо обучение и изграждането им като специалисти в банковия сектор. Винаги сме смятали, че от съществена важност в този процес е споделянето на знания и опит.

Нашият колега Константин Арнаудов, директор „Банкиране на големи предприятия", получи покана да изнесе лекция на тема „Кредитиране на бизнеса“ пред студентите от втори курс в дисциплината „Пари, банки и финансови пазари“ към Стопанския факултет СУ „Св. Климент Охридски“. Той има над 20 години опит в кредитирането на големи предприятия в Първа инвестиционна банка.

По време на лекцията Константин Арнаудов представи на студентите основните етапи в процеса на бизнес кредитиране, акцентирайки върху седемте ключови стъпки, които всяка институция следва, за да гарантира професионалната и устойчива дейност. Той подчерта важността на сериозната подготовка и образованието в тази област, като сподели, че успехът в кредитирането преминава не само през добрата подготовка, получена в университета, но и натрупване на практически опит.

Един от ключовите моменти, на които той обърна внимание, бе, че за да може да бъде направен правилен анализ на съотношението между възможностите и риска, от съществена важност е да се познава както бизнеса на клиента, така и пазарната среда, в която той работи. Знания, постоянство и критично мислене са в основата на това да се вземат информирани решения.

 

 

 

students

Лекцията не само надгради познания на студентите, но и ги мотивира да следват с отдаденост и амбиция професионалния път, който са избрали. За финал всички студенти получиха и символични подаръци, предоставени от Fibank.

Всеки решил да започне или продължи своето професионално развитие в една от най-големите банки в страната, може да посети секцията „Кариери“ в сайта на Fibank и да се запознае с актуалните свободни позиции, които банката предлага.

Христо Христов

Христо е Мениджър „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай