Fibank е единствената банка в България, която към момента предлага опция за абонаментни и улеснени плащания с услугата „Виртуален ПОС“

Интервю

Лидия Стойчева, Ръководител направление "Приемане на банкови карти", Дирекция "Картови разплащания" представя услугата „Виртуален ПОС“:

„Ние подхождаме индивидуално към всеки наш търговец и спецификите на неговия бизнес, затова за нас е от изключително значение цялостното предоставяне на услугата и крайната удовлетвореност на клиентите.“

 

- Г-жо Стойчева, разкажете ни повече за услугата. Можете ли да ни споделите каква е основната разлика между реален и виртуален ПОС? За кои клиенти е подходяща услугата „Виртуален ПОС“?

Лидия Стойчева FibankРазплащанията с карти растат ежегодно, навиците на клиентите се променят и те се насочват все повече към бързи и лесни разплащания на ПОС терминал – реален, когато плащат в търговските обекти и виртуален, когато плащат в сайт за резервация на билети, да речем..

Както можем да се досетим и от името на услугата, „Виртуалният ПОС терминал“, за разлика от реалния, не е физическо устройство, на което клиентът може да плати с картата си.

Виртуалният ПОС терминал е устройство, което е логически дефинирано в банковата система, и е предназначено за приемане на плащания с карти от страна на търговци, които осъществяват своята дейност чрез електронна система за продажби - напримерчрез онлайн магазин, уебсайт, приложение за мобилен телефон. Трансакциите с банкова карта се осъществяват в съответствие с програмите за сигурност на Mastercard и VISA, съответно с наименования „Mastercard SecureCode” и “Verified by VISA”. Сигурността на плащанията кара потребителите да се чувстват по-независими, ползвайки удобството да пазаруват, седейки пред своя компютър, с телефон в ръка или таблет. Този начин им спестява време и средства, при това им дава свободата да извършват покупки от всяка точка на света.

С услугата „Виртуален ПОС терминал“ от Fibank предлагаме възможност на своите клиенти да извършват сигурни плащания в реално време с предпочитана от тях карта. Потребителят въвежда данните на своята карта в сигурна среда – в платежна страница на Банката. Електронната система на търговеца няма достъп до картовите данни в нито един момент от осъществяване на платежния процес. Не е необходимо да се инвестират средства в разширяване на мрежата от търговски обекти в различни населени места, получавате достъпност до своите потребители независимо къде се намират. Резултат от плащането с карта се получава в реално време, при което можете да предоставите веднага стоката или услугата на купувача. Получавате регулярни справки за извършените плащания и движенията на фирмената сметка, с което подобрявате отчетността.

Имате и уникалната възможност за приемане на периодични плащания и/или абонаменти.


Услугата е предназначена за юридически лица, регистрирани на територията на Република България, които осъществяват продажби на стоки/услуги от разстояние през интернет.

 

- Можете ли да ни споделите като пример някои от клиентите, които активно използват услугата към момента?

Fibank има удоволствието да бъде партньор на доказали се иновативни и успешно развиващи се бизнеси в различни сфери. Ние сме единствената банка в България, която към момента предлага опция за абонаментни и улеснени плащания с услугата „Виртуален ПОС“. Наши партньори са UCHA.SE - платформата за онлайн обучение; най-голямата платформа за колективно пазаруване в България - GRABO.BG;  платформата за онлайн телевизия - NETERRA.TV; OZONE.BG; мобилното приложение URBO за продажба на билети за различни събития и активности; онлайн магазините за електроника TECHNOMARKET.BG; веригата от фитнес клубове Атлетик Фитнес и др.

За нас е важно да можем да отговорим на нуждите на всички наши клиенти, както на малките и стартиращи компании, така и за развитите онлайн модели, като заедно създаваме сигурен, удобен и модерен начин за плащане.

 

- В момента има промоционални условия за услугата „Виртуален ПОС“. Можете ли да ни споделите част от преференциалните условия?

Да, до края на месец май имаме специални промоционални условия за активиране на виртуален ПОС терминал. Предлагаме изключително преференциални условия на пазара - без такса активиране на услугата, безплатна поддръжка на виртуалния ПОС терминал. Търговецът заплаща комисиони само при направена успешна трансакция с карта при нива от 0,5% за карти Maestro/Borica, независимо от банката издател; 1,4% за предплатени, дебитни и кредитни карти Visa/Mastercard, независимо от банката издател.

Заедно с услугата „Виртуален ПОС терминал“ от Fibank търговците може да се възползват от преференциалните ни условия за откриване на разплащателна сметка, безплатно издаване на бизнес дебитна карта, безплатни електронни извлечения по сметката, обслужваща ПОС терминалните устройства, чрез услугата в електронното банкиране Моята Fibank, своевременни справки с детайлна информация за картовите разплащания.

 

- Какви са стъпките за кандидатсване за „Виртуален ПОС“? Колко време отнема процесът?

Кандидатстването за „Виртуален ПОС терминал“ е лесен и бърз процес. Необходимо е клиентът да попълни формуляр за кандидатстване, наличен на уебсайта на банката, където може да се намери подробна информация за всички изисквания за кандидатстване. При подаване на заявка за виртуален ПОС терминал електронната система за продажби (онлайн магазин, уебсайт, мобилно приложение и др.) трябва да бъде в етап нa разработка, който позволява да бъде извършена инспекция от страна на Банката. Потребителският интерфейс в системата да бъде изграден, съответните стоки/услуги да бъдат налични в електронната система с публикувани цени и информация за всяка стока/услуга (описание, характеристики, гаранционни условия и др.).

Цялостният процес по активиране на тази услуга, който включва инспекция и одобрение, процедури по изграждане на връзка между системата за електронни продажби на клиента и банковата система, обикновено протича в рамките на период от 10 до 20 работни дни.

 

- Защо клиентите да изберат Fibank за свой партньор, когато става въпрос за услугата „Виртуален ПОС“?

Fibank винаги се е стремяла да бъде сред най-иновативните банки, като предлага модерни и удобни услуги към клиентите. Търговците, които работят с Първа инвестиционна банка, са първите, които могат да се възползват от предимствата на абонаментните и улеснени плащания през виртуален ПОС терминал. Основните предимства са свързани с бързината, удобството и спестеното време. Не е необходимо потребителите сами да следят изтичането на абонамента или някой да им напомня за предстоящо плащане, търговецът има възможност сам да управлява този процес и да се грижи за удобството на своите клиенти. В същото време нашият виртуален ПОС дава конкурентно предимство на търговците, тъй като успяваме да предложим гъвкаво и качествено обслужване, адекватно на поведението на потребителите.  

Не на последно място е изграждането на доверие между потребителите и търговците. Електронната система (онлайн магазин, мобилно приложение, уебсайт, резервационна система, уеб платформа) на търговеца трябва да осигурява възможност на крайния потребител да получи пълна информация за всяка от продаваните стоки/услуги и да направи поръчка чрез ясен процес от стъпкиСъблюдаването на правилата гарантира лоялността на клиентите и увеличаване на онлайн плащанията с карти. Ние подхождаме индивидуално към всеки наш търговец и спецификите на неговия бизнес, затова за нас е от изключително значение цялостното предоставяне на услугата и крайната удовлетвореност на клиентите.

Виртуален ПОС Fibank

За да направите запитване за услугата „Виртуален ПОС терминал“, моля да се свържете с нас на:

(02) 817 1155

(02) 800 2121

(На цена на разговор към фиксирани мрежи според вашия тарифен план)

Или ни пишете на:

pos@fibank.bg

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

Коментирай