В отговор на Вашите запитвания изготвихме списък с най-често задаваните въпроси при онлайн банкирането:
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ПРИ ВХОД В СИСТЕМАТА
1. Как да променя имената на сметките си така, че да ги различавам по-лесно?
2. Защо осчетоводяването на трансакциите се отразява по-късно по сметката ми?
3. Задължително ли е да закупя серификат, ако само желая да следя информацията по сметките си във Виртуален клон?
4. Kакво означава съобщението “Не Ви е издадена парола от администратор”?
5. Мога ли да закрия сметка през Виртуалния клон?
Подробни отговори на тези и други въпроси можете да откриете на страницата "Често задавани въпроси" към услугата "Дистанционно банкиране".
redjeb 2012-08-20 14:35:07
taka ii ne razbrah za kakvo sluji tozi cip ako nyama cip kartata mi bezzastitna li ostava
Чичката 2008-06-13 13:15:28
Аз мисля, че не е проблем фен сайта e-fibank.org и въобще GreaseMonkey, а самото банкиране и поддръжката. Докато не смениха банкирането нямаше фен сайт нали?
Макар и не особенно красив стария уеб интерфейс вършеше работа и работеше стабилно. При него не ми се е налагало да попълвам полетата с copy / paste където ми се налага да пиша на кирилица, все пак сме в България и предпочитам да ползвам родния си език. Също така искам да си ползвам броузъра с който съм свикнал и операционната система която съм си избрал. При положение че всичко е работело до един момент. Никога нямаше да стана клиент на банката ако не работеше.
Калин Георгиев 2008-06-13 11:47:07
Ирина Марудина пише в своя блог за фен-сайта на е-банкирането на ПИБ, който е с много близък адрес до оригиналния сайт на виртуалния клон: http://blog.marudina.net/?p=523
За по-странно намират потребителски JavaScript. който променя облика на оригиналния сайт (във Firefox с GreaseMonkey).
Мисля, че е добре банката да се свърже с хората зад фен-инициативата и да се договорят за адреса на сайта, за това, какво може и не може да се прави и дори да си сътрудничат.
Ирина Марудина 2008-06-12 15:32:02
Полезно!
Относно статуса на превод забелязах следното - според ръководството :
<blockquote>"Ако имат “Референтен номер на Хост” и статусът им е “Осчетоводен”, трансферът е успешен."</blockquote>
Аз обаче имам два трансфера м/у собствени сметки, които нямат референтен номер на хост, въпреки, че пише че са осчетоводени като статус. Все пак трансферите присъстват и в двете сметки като осъществени. Т.е. излиза, че референтният номер не е задължителен за да е осъществен трансфера.