Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.
Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.
Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.
Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.
Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.
За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.
Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.
Customer Support 2016-02-29 11:09:22
Здравейте, Николай, В момента усилията ни са съсредоточени в подобряване на вече съществуващите приложения – за Android и iOS. Когато имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще ги споделим в официалните ни канали за комуникация.:) Успешна седмица от нашия екип :)
Веселин Живков 2014-12-19 15:41:46
Кога ще мога да ползвам телефона си с NFC като кредитна карта на поддържащите безконтактни плащания ПОС терминали? Очаква ли се приложението Ви да предложи такава функционалност или нямате намерение да работите по въпроса. Ще припомня нещо от Вашия блог от миналата година: http://blog.fibank.bg/svetat-bavno-no-uvereno-se-priblizhava/ Доста време мина, но все още нищо, а устройствата, които чисто като хардуер имат всичко необходимо вече са солидно навлезли в България и много хора ползваме такива.
Custumer Support 2014-12-19 18:54:22
Здравейте, Първа инвестиционна банка винаги се стреми да предлага на клиентите си иновационни решения. В момента работим по проект, свързан с мобилните разплащания. Когато имаме повече подробности, ще публикуваме информацията. Поздрави, Екипът на Fibnak
singeliev 2014-12-03 17:49:19
koga 6te ima prilozhenie i za ANDROID.
Customer Support 2014-12-04 11:01:57
Здравейте! В момента работим по ъпдейта на приложението за Android и правим финални тестове. Ще Ви информираме в нашите канали – Facebook, Twitter, блога, когато е достъпно.
Адем Зърбашев 2014-11-15 02:32:22
С ios съм, и от два дена не мога да влезна в приложението! Защо?
Customer Support 2014-11-17 16:51:07
Здравейте! Налична е нова версия на приложението. Обновете я и опитайте отново.
Пейо 2014-10-01 22:19:53
Здравейте,
От няколко месеца fibank ima приложениe за android телефони но за Windows Phone нямате такова.По рано ако се не лъжа бяхме писали в сайта, че ще има и за Windows Phone, но разбрах, че няма да има такова или поне не се предвижда да има. Та въпросът ми е трябва ли да си сменяме телефоните, pone които имаме намерение и нагласата да ползваме такова приложение на Fibank, или трябва да си сменяме софтуера, за да можем да ползваме пълноценно поне услугата my. fibank?
Customer Support 2014-10-02 10:10:40
Здравейте! Към момента банката е съсредоточила усилията си върху мащабно подобряване на съществуващите приложения за операционните системи Android и iOS. Когато този процес приключи, ще бъдат обсъдени и възможностите за създаване на мобилни приложения и за устройства с други операционни системи. Към момента не можем да се ангажираме с конкретни срокове.
Димитрова 2014-07-09 10:44:17
Желая да ползвам такъв app for Windows Phone.
Кога можем да го очакваме?