Fibank за iPhone, iPod touch и iPadНе ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.

Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.

Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.

fibankiphone1-1Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.

Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.

За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.

Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Толкова сложно направено,с толкова излишни ходения до клонове,токен устройства и пинове...недейте очаква някой да ви ползва тази услуга,още повече без знанието...колко му струва това,като време,ходене и такси!
    Направо безумие!

    1. Здравейте! Активирането на приложението може да се случи и дистанционно през платформата Моята Fibank. Може да се използва и за активно банкиране, като до максимален лимит - превод до 1000 лева, подписването се прави само с парола, не е нужно да се използва Token устройство. Публикацията, която четете е от 2013 г. Можете да се запознаете с актуалните условия в по-нови материали в блога или на нашия сайт. https://fibank.bg/bg/page/1905#mobilno-prilojenie

  2. След ios11 не мога да вляза в мобилното си приложение

    1. Здравейте! Колегите при нас с тази версия на iOS направиха тест повторно – приложението работи. Ако затрудненията Ви продължават, свържете се с нас на 0700 12 777 или ни пишете на my.fibank@fibank.bg

  3. Здравейте,

    бих искала да Ви помоля да ми помогнете с по-точно указание за това как мога да си оторизирам устройството, за да мога да извършвам плащания директно от приложението на банката за iOS? Когато се опитам да потвърдя устройството, приложението изисква за парола да въведа ПИНт+еднократен код от Token. Разполагам с Token, но не разбирам какво е ПИНт. Опитах с няколко комбинации, но нито една от тях не е вярната и устройството ми остава неоторизирано.

    Благодаря за съдействието!

    С уважение,
    Цветанка Бухова

    1. Здравейте! Непосредствено след регистрацията на Token-а за Виртуален банков клон/Телефонно банкиране, на посочен от Вас имейл получавате автоматично генериран ПИНт за него. Вие трябва да смените този ПИНт при първа възможност и да изтриете електронното съобщение, с което Ви е изпратен ПИНт. Смяната на ПИНт се осъществява от Вашия профил в интернет банкирането на ПИБ в меню „Настройки” – „Смяна ПИНт Token” или от главното меню на Телефонното банкиране. Винаги когато регистрирате устройството в друг канал и/или ваш профил за дистанционно банкиране, получавате автоматично генериран нов ПИНт за него. Новият ПИНт заменя ПИНт-а, изпратен Ви при предходната регистрация или този, който Вие лично сте определили (сменили). Ако все още не сте получила ПИНт, можете да се свържете с нас на 0700 12 777 (денонощно)* или ни пишете на my.fibank@fibank.bg

  4. Приложение за iPad не съществува на този етап. Пиша fibank в AppStore и не излизат резултати. Линка по-горе в този пост води до приложението за iPhone. Ако цъкна Developer Apps на него, за да разгледам и другите ви приложения - нищо не излиза, дори и това за iPhone. Не знам къде е проблема. С Андроид нямам никакви проблеми.

    1. Здравейте, Ангел, направихме проверка по Вашия сигнал. При версиите на приложението от 8.1 до 9.3 нямаме регистрирани други затруднения при свалянето, инсталацията и използването на приложението за iPad. App store прави проверка дали устройството, от което търсите приложението, може да го инсталира и съответно го показва за изтегляне. Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Здравейте.

      Благодаря за отговора. Устройството е iPad Mini 2 с последна версия на iOS. Приложението за iPhone излиза, но не изглежда добре на таблет. Друго не излиза. Дори в WEB версията на AppStore-а, има само едно приложение от First Investment Bank AD. Ето това: https://itunes.apple.com/bg/app/fibank/id592998208?mt=8

      Дали ще може да ми дадете директен линк към приложението специално за iPad, за да видя къде е проблема?

  5. Нещо за Windows 10 mobile ще има ли в скоро време?
    Малко е несериозно Андроид телефони за 100 лева да се поддържат, а Windows телефони от 1000+ лева да не влизат в сметките ви.

Коментирай