Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.
Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.
Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.
Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.
Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.
За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.
Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.
Customer Support 2014-07-09 11:06:37
Здравейте! Към момента не предвиждаме да бъде разработен и за Windows Phone.
Бакалов 2014-07-02 10:58:44
Здравейте, инсталирах си мобилното ви приложение за Android , регистрирах се и мога да се логвам, но до там ! При опит да отворя "Сметки" се изписва "Обновяване..." и след известно време показва съобщение "Java.io.FileNotFoundException:https://my.fibank.bg/OAuth2/token" . По сметки показва 0.00лв(което не е вярно) и още по-отдолу "Обновени null(null)" . Същото е и за меню "Авторизации за карта" . За инфо ползвам телефон htc(Android 2.2.2)
Благой костов 2014-05-09 01:29:09
С iPad съм и в апп стора не мога да я намеря, а като кликна линка от сайта, в стора се отваря един бял правоъгълник.
Customer Support 2014-05-09 11:50:24
Здравейте, г-н Костов. Свързахме се със съпорт центъра на Apple във връзка с описания от Вас проблем. Оттам потвърдиха, че приложението ни е част от продуктовия каталог на app store, но е налице комуникационен проблем с неговото представяне. Увериха ни, че проблемът ще бъде отстранен в кратки срокове и приложението на Fibank скоро ще може да бъде визуализирано в app store и съответно изтеглено и инсталирано. Съжалявам за причинените неудобства и Ви Благодаря за обратната връзка и времето, което сте отделили за да ни сигнализирате за възникналия проблем.
Людмил Лазаров 2014-02-24 19:22:23
Здравейте,
Могат ли да се извършват плащания от приложението за операционна система IOS?
Customer Support 2014-02-25 11:25:04
Здравейте! Приложението все още не предлага опцията за активно банкиране - т.е. да могат да бъдат правени разплащания. Когато това стане факт, ще го обявим официално.
Petrusenko 2014-02-05 09:56:15
на SONY XPERIA Z не работи коректно, появява се съобщение за грешка, java I/o error.....
Ако е необходима някаква среда за работа на приложението, моля добавете я в инсталацията.
Customer Support 2014-02-13 11:37:16
Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.
Miroslav 2014-02-02 22:36:29
Здравейте,
Регистрирах се но постоянно изписва че въвеждам грешен номер на карта или ЕГН, номерата са въведени правилно, очаквам Вашето съдействие и благодаря предварително
Customer Support 2014-02-13 11:37:39
Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.