Fibank за iPhone, iPod touch и iPadНе ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.

Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.

Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.

fibankiphone1-1Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.

Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.

За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.

Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

    1. Здравейте! Към момента не предвиждаме да бъде разработен и за Windows Phone.

  1. Здравейте, инсталирах си мобилното ви приложение за Android , регистрирах се и мога да се логвам, но до там ! При опит да отворя "Сметки" се изписва "Обновяване..." и след известно време показва съобщение "Java.io.FileNotFoundException:https://my.fibank.bg/OAuth2/token" . По сметки показва 0.00лв(което не е вярно) и още по-отдолу "Обновени null(null)" . Същото е и за меню "Авторизации за карта" . За инфо ползвам телефон htc(Android 2.2.2)

  2. С iPad съм и в апп стора не мога да я намеря, а като кликна линка от сайта, в стора се отваря един бял правоъгълник.

    1. Здравейте, г-н Костов. Свързахме се със съпорт центъра на Apple във връзка с описания от Вас проблем. Оттам потвърдиха, че приложението ни е част от продуктовия каталог на app store, но е налице комуникационен проблем с неговото представяне. Увериха ни, че проблемът ще бъде отстранен в кратки срокове и приложението на Fibank скоро ще може да бъде визуализирано в app store и съответно изтеглено и инсталирано. Съжалявам за причинените неудобства и Ви Благодаря за обратната връзка и времето, което сте отделили за да ни сигнализирате за възникналия проблем.

  3. Здравейте,
    Могат ли да се извършват плащания от приложението за операционна система IOS?

    1. Здравейте! Приложението все още не предлага опцията за активно банкиране - т.е. да могат да бъдат правени разплащания. Когато това стане факт, ще го обявим официално.

  4. на SONY XPERIA Z не работи коректно, появява се съобщение за грешка, java I/o error.....
    Ако е необходима някаква среда за работа на приложението, моля добавете я в инсталацията.

    1. Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.

  5. Здравейте,
    Регистрирах се но постоянно изписва че въвеждам грешен номер на карта или ЕГН, номерата са въведени правилно, очаквам Вашето съдействие и благодаря предварително

    1. Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.

Коментирай