Коментари

  1. Здравейте,
    Поднових си сертификата от Инфонотари, инсталирах го в Мозила Файърфокс, влизам във виртуалния Ви клон, вписвам си ПИНа, излиза новия сертификат, написвам си името и паролата и... сто пъти вече ми казва, че достъпвам страницата с невалиден SSL сертификат - какво да правя оттук нататък? изтрих кеша, рестартирах, дори наново инсталирах браузъра - нищо не става. Държа да кажа, че успешно влизам във виртуалния клон на ЦКБ, т.е. проблемът не е в четеца или подновения сертификат.

    1. Здравейте, г-жо Станева! Опитайте да влезете отново. Вече не би трябвало да получавате това съобщение. Системата отказва да приеме подновения подпис, докато не изтече срокът на предходния Ви подпис. За целта е необходимо да се свържете с нас и да подадете сигнал (в случая ни е достатъчен и този коментар в блога), че сте подновили подписа си предварително, за да можете да подписвате с новия подпис. Поздрави и приятно банкиране!

  2. Здравейте отново, г-жо Павлова, Радваме се, че успяхме да помогнем, и благодарим за пожеланията. Приятно банкиране и успешен ден! :-)

  3. Благодаря Ви от сърце за бързото съдействие!
    Всички функции са активни!

    Пожелавам Ви всичко най-добро!

  4. Здравейте, г-жо Павлова, Ще се свържем с Вас, за да намерим решение на проблема. За всеки случай Ви изпратихме и имейл. Лек и успешен ден!

  5. От няколко дни не мога да използвам електронния си подпис- появява се само този надпис "Internet Explorer cannot display the webpage".
    Ваш служител не можа да ми помогне по телефона, посъветва ме да преинсталирам ел. подпис. Въпреки преинсталацията проблема си остана. Това е само с вашата страница. Нямам други проблеми с интернет връзката.

  6. Искрено благодаря за бързия отговор и полезната информация. На фона на отношението по телефона днес, което ме накара да се замисля дали да не закрия сметката и картата си, това беше светъл лъч в посока да остана клиент на банката.

    Честно казано, като клиент на банки в чужбина, смятам, че служителите на картовия отдел могат да бъдат малко по-учтиви и да не реагират с нетърпеливост на въпроси относно авторизациите по картите. В края на краищата, едва ли някой клиент иска лични средства да стоят блокирани 14 дни (все пак това не е спестовен влог с добра лихва), особено когато е имало грешка от страна на продавач и той е пратил факс с молба сумите да бъдат освободени максимално бързо.

    Също така, на въпроса дали има друг начин за връзка с картовия отдел освен телефонния номер, отговор от сорта на "не знам" ми се струва неприемлив. Когато съм в роуминг, предложението да проверя сама в уебсайта на банката или да бъда отново препратена към call centre (от който ме свързаха с картовия отдел), не е особено полезно.

    Вярвам, че високото качество на обслужване може да бъде фактор за привличане на клиенти, които живеят в чужбина, но биха искали да имат сметки и в България. Затова си позволявам да изпратя този коментар. Все пак, тези клиенти винаги ще сравняват с обслужването, което получават навън.

    Отново благодаря за бързата Ви реакция!

  7. Здравейте, г-жо Йорданова, Най-лесно и напрактика безплатно можете да се свържете с нашия Контакт център през банера в лявата колона на блога. Ако срещнете някакви затруднения, винаги можете да пишете на Картов отдел на адрес cards@fibank.bg. Друг телефон за връзка от чужбина освен номерата, изписани върху гърба на Вашата карта, е и +359 700 19 599. Непрекъснато търсим възможности да улесним клиентите, които искат да се свържат с нас дистанционно, но към този момент можем да Ви предложим само тези варианти. На Ваше разположение сме и в Twitter и Facebook. Лек и успешен ден!

  8. Здравейте!

    Има ли друг вариант, освен телефонния номер 0700 12 777, за връзка с банката на нейни клиенти живеещи в чужбина? Аз лично изпитвам затруднения при ползването на дебитната си карта във Великобритания, а звъненето до картов отдел в България за разяснения по проблемите е свързано с допълнителни големи разходи.

    Дали имейл до този адрес e-bank@fibank.bg ще достигне до картовия отдел и в какъв срок може да се очаква отговор? Ако има възможност през e-fibank.bg не само да се гледа и банкира, а също и да се комуникира с банката в реално време, би било много удобно.

    И също, възможно ли е и обажданията от Globul в България също да бъдат безплатни: миналия месец имам близо 10лв сметка само от разговори с номер 0700 12 777.

  9. @ Ale Благодарим за препоръката! Ще обсъдим възможността за увеличение дължината на съобщенията. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай