Коментари

  1. @ Калин Георгиев
    @ Виктор
    Благодарим за изказаните мнения! Не поставяме под съмнение факта, че в скоро бъдеще банкирането през мобилни телефони ще бъде най-актуалната и модерна услуга на съвременните търговски банки. Ние винаги сме подкрепяли и следвали новаторските подходи в днешното банкиране, така че Ви уверяваме за скорошното представяне на услугата от страна на ПИБ. Мини-браузерите работещи под изброените операционни системи не поддържат скрипта на страницата на електронното ни банкиране за момента.Разработваме последната версия, за да я пуснем в експлоатация от 15 септември 2009 г., а след това споменатата услуга ще бъде основен наш приоритет. Също така ще обърнем внимание на другите препоръки на г-н Георгиев!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Подкрепям мнението на Виктор.

    Мобилният сайт на банката ще добави съвсем ново измерение на полезност, ако е възможно да се правят поне справки за собствените сметки.

    Друго, което ми липсва в мобилния сайт -- това е локатор на банкомати, което би било много удобно, ако се намираш в непознат квартал или населено място.

    Третото -- ясно видим контакт в случай на задържана, изгубена или открадната карта. Иначе телефоните и работните времена на офисите са много полезни, несъмнено. Може да се откроят тези, които работят до късно и тези отворени през уикенда.

  3. Да, става въпрос за мобилни телефони и т.н. smartphones и PDAs. Ако не се лъжа съвременните браузърите на всички водещи мобилни операционни системи (Symbian, iPhone OS, Blackberry, Windows Mobile) поддържат SSL криптиране и импортване на сертификати. Аз успешно ползвам 'обикновеното' интернет банкиране на друга банка през телефона си. Вашият сайт обаче е малко по-сложен и въпреки че сертификатите работят страницата не се отваря.
    След няколко години мобилното банкиране неизбежно ще стане стандартна услуга, така както стана с онлайн банкирането, затова се надявам в по-близко бъдеще да мога да се възползвам от него и с ПИБ.

  4. @ Виктор Предполагаме, че говорите за мобилни телефони, иначе можете да банкирате на мобилен компютър. За момента предлагаме информационна услуга за мобилни телефони Fibank Mobile. Благодарим за направеното предложение, ще го вземем под внимание, но искаме да отбележим, че сигурността в тази област трябва да се вземем под внимание! При стартиране на такава услуга ще Ви информираме официално. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте,
    Имате ли намерение да поддържате интернет банкиране на мобилни устройства?

  6. @елена светлева,

    Необходимо е да разрешите зареждането на CAPICOM от менюто на браузера. Подробно описание има в Хелп секцията Сертификати. Ето и накратко какво е необходимо да направите:
    1. От менюто на браузера изберете Tools->InternetOptions->Security->Trusted sites->Sites
    Въведете адреса на електронното банкиране на БАНКАТА – https://e-fibank.bg/ и натиснете бутона Add, след което Close.
    2. От менюто на браузера изберете Tools->InternetOptions->Security->Custom level->ActiveX controls and plug-ins. Намерете в списъка Initialize and script ActiveX controls not marked as safe и изберете Enable

  7. прехвърлих се на новата версия на онлайн банкирането,но.. не мога да изпратя пари до друга банка сега тоест кредитен превод.изписва ми CAPICOM компонента не може да бъдезаредена,вероятно нямате необходимитепревилегии.нали го обновихте зада е по-лесно на клиентите а то какво стана.чоля да ме посъветвате как да оправя проблема

  8. @ Емшерова, Искаме да Ви уверим, че директор на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване” е уведомен за Вашата публикация. Ще предприемем нужните действия и ще се постараем подобни недоразумения да бъдат премахнати за в бъдещото. Моля пишете ни на marketing@fibank.bg при евентуални проблеми. Поздрави. Екип на ПИБ

  9. DOBAR DEN. ISKAM DA OTPRAVQ OPLAKVANE KAM SLOJITELITE NA PIB V GR.PETRICH.VAZMOTENA SAM OT DARJANIE IM.I OT NEPROFESIONALNO SVARSHENATA IM RABOTA.V RAMKITE NA DVA MESECA SE SLUCHVA DA ZADARJAT PLATEJNI PREVODNI NAREJDANIQ KAM TD NA NAP

  10. Здравейте г-н Сербезов,
    Изказваме благодарност за констатацията. Както няколко пъти споменаваме – очаквайте подобрена версия на електронното банкиране в началото на следващата година. Ще имаме предвид Вашия коментар и в новата версия ще заложим конкретна подредба.
    Поздрави.
    Екип на ПИБ

Коментирай