Коментари

  1. http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=&article=259809 - относно пълната Ви защита че другите браузери освен ИЕ експлодер не отговарят на Вашите изисквания за сигурност, миля че е редно да се замислите при разработването на банковият клон. Не е за подценяване и факта, че от 90% в момента полваемоста на ИЕ е под 70% в момента. Съгласен съм че написаното в статията може да се поспори, но има и доста истина.

  2. Здравейте. Искам да Ви попитам защо непрекъснато в екрана със сметките се сменя подредбата? Много е неприятно и дразнещо, в първия момент човек вижда промяна в салдото и се стряска, докато не разбере че това е друга сметка. Не са сортирани по дата, не са сортирани и по салдо, като че ли по случаен път се сортират.
    Бих желал за ОФИЦИАЛНО СТАНОВИЩЕ по въпроса.
    Благодаря Ви.

  3. @ Лихвата, Както многократно споменахме, работим усилено за постоянно подобряване на виртуалния клон на ПИБ. Предстои второ представяне на нова подобрена версия на електронното банкиране. Изказваме благодарност за Вашата констатация и молим да ни извините за причиненото неудобство. При превод в интернет клона на ПИБ, сметката на наредителя се избира от списък.По подразбиране там се зарежда първата сметка от този списък, като подредбата на сметки е на случаен принцип. В случая най-вероятно е била заредена сметката на депозита, а Вие не сте обърнал внимание. В новата версия която подготвяме, предвиждаме да излиза предупредително съобщение, че съответната сметка е депозит. Също така в новата версия предвиждаме да се изпращат автоматични съобщения на клиентите 1 месец преди изтичане на техния сертификат. Поздрави. Екип на ПИБ

  4. Имам няколко разплащателни сметки и една - срочен депозит. Наложи ми се да направя превод и не съм избирал точно от коя сметка да излязат парите. Всичко мина нормално.
    След няколко дена разбрах какво е станало - оказа се че парите са излезли от срочния депозит. Не очаквах че това е възможно. Тъй като поне за мен не е много логично, без поне да излезе един от прозорец от вида "Are you sure ?...Искаш да си развалиш депозита ли ? ...."
    Изпуснах лихва от 800 лева (тъй като депозита се развали), "поздравих" няколко пъти ПИБ, роднините им и разработчиците.
    Въпроса ми е защо се допуска това ? Толкова ли беше сложно - ако сметката е депозит да има поне предупреждение ?
    Друг забелжка - при влизанев в банкирането - ако подписът ти изтича след няколко дни - да се изведе съобщение/напомняне - лесно за реализация е. Пести излишни нерви и такси.

  5. @ dodo, Неколкократно споменаваме намеренията си за подобряване визията и функционалността на ВБК на ПИБ, предприемаме нужните действия и са факт постигнатите резултати. Продължаваме да разработваме подобряване на системата и това е наше постоянно преимущество, когато става дума за модерно електронно банкиране. Ще вземем предвид Вашите забележки в процеса на разработване. Благодарим за констатацията. Поздрави. Екип на ПИБ

  6. Здравейте,

    1. Защо за да създам платежно първо трябва да отида да добява получателя ???, а не е ли по-удобно за потребителите да попълнат платежното и да има бутон, с който ако желае клиента да го добави към запомнени кореспонденти.
    Освен това похвално е че при въвеждането на IBAN системата се помъчи да попълни банковият код да ама BG02UBBS78241015806718 как от този IBAN реши че верният банков код е UBBS7824( и не мога да вляза в това поле да го коригирам) като той е UBBSBGSF, е не може ли като е толкова умна и "безпогрешна" Защо не изписва и името на банката като види ИБАН-а

  7. Здравейте г-н Чепелов, при заявка за ползване на ВБК, ПИБ представя своите условия за ползване на интернет банкирането през Internet Explorer и Mozilla Firefox. Подписвайки декларация за ползване на услугата, Вие се съгласявате с това условие. Все още е възможно банкиране чрез Opera, ако имате сертификат генериран през IE и иморт-нат в Opera. Поради постоянния стремеж за оптимизиране качеството на услугата ВБК на ПИБ, по-нататъчно ползване на Opera няма да бъде възможно. В близко бъдеще ще представим подобрена функционалност на сайта, където поради технически съображения и изисквания за оптимална експлоатация на ВБК, Opera не поддържа нужните специфики. Съжаляваме за причиненото неудобство, стараем се да действаме в полза на клиента предоставяйки нашите услуги, за това изискването за двата най-разпространени браузъра IE и MF остава в сила. Поздрави. Екип на ПИБ

  8. Драги ПИВ,

    Мога ли да попитам защо страницата за е-банкиране не е достъпна от опера браузърът? Това се забелязва от няколко дни. Моля оправете този бъг понеже не всички ползваме уиндоус и интернет експлорер.

    С уважение,
    Благой

  9. Между другото аз банкирам от времето на първите версии на интернет (и GSM) банкиранията в БГ и мисля че има още доста място за подобрения...

  10. city gal - айде поработи още и тогава пиши...
    То да влезеш и да си видиш салдата по сметките не е голям успех... Видяла ли си предишните версии на сайта? Тогава ще знаеш защо хората се оплакват.
    А и всеки тука иска услугите да станат по-добри, не просто се оплакваме заради спорта и да си чешем езиците. Идеята тука е да се помага в оправянето и развиването на е-банкирането и за наша радост ПИБ правят промени и гледат да оправят някои от проблемите.

Коментирай